Gå til innhold

Hva mener dere? Om menn på byen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang mannen min er på byen ender han opp med ikke å ta telefonen og kommer ikke hjem som lovet. Han har mange muligheter med buss og tog, likevel får jeg en melding utpå natten om at han sover hos den og den. Er det ikke normalt at voksne menn sover hjemme? Vi har en fortid hvor han har gjort det vanskelig for meg å stole på han, mulig det påvirker mine meninger, eller hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg mener din mann kunne godt såvet hjemme.. vis det er tilgang på buss og tog!

min sover av og til hos sine foreldre når han er ute pga det er lite tilgang på buss/tog. taxi blir dyrt pga det er et stykke fra der han pleier å gå ut. så når det er sånn syns eg det er grett. men ikke vis din mann kommer seg hjem om natten syns eg han burde kommet seg hjem.

Når det gjelder tlf så bør han kunne ta den! grett vis han ikke har hørt den, men da kan han nå ringe tilbake!!

Skrevet

Har dere barn sammen pr idag? I så fall synes jeg det er helt uakseptabelt at han ikke avarer tlf oav. Uansett kommer en hjem til avtalt tid, en blir jo bekymret! Synes du har all grunn til å bli irritert...

Er bare flott å kunne gå ut hver for seg, men da må en jammen vise seg tilliten verdig!

Skrevet

Ja, det er akkurat det!! Vil jo ikke være vanskelig og er redd hormonene spiller inn litt mye... Men vi har en datter og jeg er gravid! Tenk om noe hadde skjedd!

Uansett, han lover å aldri gjøre det igjen hver gang... Men i natt etter 9 år sammen gjorde han det igjen!! Så skylder han på at han tåler vel ikke alkohol og at han skal slutte å gå ut på byen. Men jeg synes det er drøyt at en voksen mann ikke skal kunne gå ut på byen fordi han ikke klarer å komme seg hjem!!

Skrevet

Jeg for min del ville ikke klart å stole på den mannen der. Nesten litt åpenlyst at han gjør ting han ikke bør gjøre. Nå sier jeg ikke dette for å være slem mot deg, men det er sånn jeg ser det...

Skrevet

Om han sier han ikke tåler alkohol, kan han fint ta konsekvensene av det! Jeg hadde nokså samme problemet for et par måneder siden (er -2 nå). Vi har ikke barn sammen enda - så det gjør din mye verre! Han gikk ut på byn med kamerater, tok ikke telefonen, og overnattet hos en kamerat, når han fint kunne kommet seg hjem, både via buss, venner som kunne kjørt ham, og det tar 20 min å gå hjem fra der han var, så unnskyldninger hadde han ikke. Når han mot formodning tok telefonen, sa han at han snart var hjemme, og jeg gikk og ventet (klarte ikke sove). Det skjedde 3 helger på rad (han lovet selvsagt å ikke gjøre det igjen hver gang), og da gjerne to dager på rad også.

Så gadd jeg ikke mer! Var selv redd det "bare var hormoner", men de rundt reagerte sterkt, så jeg forstod det var alvor. Så en gang jeg hadde ventet hjemme hele natta, klokken var 7 på morgenen og han var umuligå nå, ringte jeg min søster, og reiste på hytta til min stefar. Vi hadde det topp! Og alt min kjære fikk høre var at jeg var borte, visste ikke når jeg kom tilbake. Var borte i 3 dager. Jeg hadde jo kontakt med ham, men gjorde hele tiden et poeng av at han ikke visste når jeg kom hjem igjen. Han tok poenget mitt. Etter dette har vi fått det strålende sammen! Jeg er nyforelsket igjen!

Ble litt langt, men syntes det var verdt det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...