Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Eg blør så veldig med naseblod, kvar einaste dag. Er det sånn graviditets ting? No begynte det å fosse mens eg sat med tastaturet. Var på dugnad for jonsokkebålet i går, naus og blodet spruta.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Man kan blø mer neseblod som følge av graviditet, ja.
happybirthday Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Har slitt med akkurat det samme. Kan begynne å spontanblø helt uten forvarsel, flere ganger for dagen. Det samme gjelder fra tannkjøttet. Er ofte lyserødt spytt når jeg pusser tennene. Har aldri hatt det slik i de to foregående svangerskap, men i dette er det helt ekstremt....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Er du så uvitende at du ikke vet at vi i Norge har to skriftspråk? Eller begrenser uvitenheten din seg til kun å beherske det ene, tiltross for at begge faktisk er obligatoriske fag i den norske skolen. Det er grunnskole kunnskap, og hører med til basis kunnskapene til de fleste her i landet.
Northernlights Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Korrekte ordet er Epistaxis, anonyme som prøver å korrigere HI ;o) Blodmengden øker veldig når man er gravid, men nevn det til legen din, for det kan være noe med BT ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå