knærtebærte Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg må ærlig talt si at jeg ikke gjør det så ofte....*sparkirompen* I forrig uke vasket jeg komfyren....sikkert ikke vært tatt på 6 mnd...huff..og i dag vasket jeg kjøleskapet.Kjøleskapet prøver jeg å få vasket hver mnd,men er søren meg ikke alltid like flink.....*gremmes* Lover å bli flinker ja.... Så jenter...hvor ofte gjør dere det??
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Uff... Ingen kommentar! Dette er info klassifisert som konfidensielt.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Veeeeel.... Kokeplaten vaskes jo flere ganger om dagen. Tørker alltid av etter bruk. Stekovnen vasker jeg ikke så ofte.... et par ganger i året kanskje.... Vi har en sånn selvrensende så jeg drar bare over inni bunnen en gang i ny og ne (en gang i uka eller noe) Kjøleskapet blir vasket alt for sjeldent... men tømmer det helt og vasker det godt ved behov.... kanskje annenhver mnd eller noe sånt..... )
knærtebærte Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 hihi..tenkte egentlig det samme som deg Tommage,men nysjerrigheten slipper ikke taket.....
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Hver onsdag, for på torsdager pusser jeg messing.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 vasker det når det trengs.. samme med resten av leiligheten. liker ikke faste vaskedager for jeg HATER husarbeid, så her tas det når det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå