Knøttefrøken Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Bortsett fra vogn og det grunnleggende utstyret.. hva trenger jeg av klær? og andre ting tilå ha på vinteren?? hvor mye av hva?
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 bodyer med lang arm, ikke t-skjortearm. ull er jo deilig for de små da for å regulere temp. Ellers må du ha en varm og god dress /hentedress når dere skal ut i bil og sånt. Og et teppe å ha i bilen er godt å pakke rundt når de sitter i bilstolen hvis det er veldig kaldt. Jeg ble fortalt at hvis det var under 10 minus grader så burde vi ikke gå ut på tur m vogn og sånt når de er ganske små, opptil 3 - 4 mnd tenker jeg. Ellers kan dere fint gå på tur.
nungo Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Ullbodyer m lange ermer og strømpebukser i ull. Små luer i ull og silke. Heldrakt med hette til når babyen skal ut i bilen eller ligge i vognen - anbefaler dem som har både føtter og hender (fåes bla. hos H&M) da det er umulig å få votter og sokker på en liten baby. Ulltepper som kan pakkes rundt babyen ute og inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå