elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 har hatt det i 10 år nå, og det slår aldri feil at det kommer på denne tiden. Var ute i går da jeg kjente at det begynte å svi, og jammen er det ikke kommet noen hvite væskefylte blemmer ja:o( Finnes det noe jeg kan smøre på for at det skal forsvinne fortere? Har tidligere prøvd en slags hvit krem uten resultat. Samt det munnsårplasteret bare for å skule det litt, men det funka heller ikke. Vi skal ut å spise i kveld med sambos jobb, så dette va jo typisk.. Alle tips mottas med takk!!!!!
Lille søtnos Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Brulidine sårkrem fra apoteket. Fungerer veldig bra mot mange sår, også munnsår.
smakk Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg bruker aloe vera, har en stor kladd på hele tiden fra jeg kjenner det er noe i gjære. Det bryter som regel ikke ut da. Men om det allerede har brutt ut vil nok konstant aloe vera behandling ta den på et par dager, gjør hvertfall det på meg.
happybirthday Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Har alltid enten Zovirax salve eller xylocain salve i veska.På den måten kan jeg ta smøre salve på med en gang jeg kjenner antydning til stikninger eller kløe. Har veldig god erfaring med å ta dette på forskudd. Zovirax er salve mot Herpes, men fungerer bedre syns jeg i forkant/begynnelsen av et utbrudd og virker sådann stoppende. Xylocain er bare et klødempende og lokaldempende middel, men har sin effektive virkning med at jeg klarer å la være å klø når jeg kjenner de første tegnende. Har stoppet alle tendenser til munnsår-utbrudd på denne måten de siste ti åra iallfall. Tidligere var jeg mye mer plaget, før jeg fant ut av dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå