**Solstråle** Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Leser i et annet innlegg at man skal være forsiktig med lettbrus til barn under tre år. Jeg vet og at man generelt skal være forsiktig med lettbrus, men hvorfor er dette ekstra viktig til barn under 3 år? Er det da bedre med eplejuice o.l?
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 det er ikke bra med de sukker-erstatningene til barn som er så små. eplejuice inneholder ikke de stoffene, så det er nok bedre ja. juice inneholder jo også faktisk litt næringsstoffer. men det er mye syre i den også, sånn med tanke på tennene til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå