Gå til innhold

Er det badeland i Drammen?? Isåfall hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det høljer jo ned her, og vi som hadde planer om sommarland i bø...

Men er det noe badeland eller noe lignende i drammen og omegn? Bor i vestfold, men badeland i tbg er ikke akkurat up to date....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei er ikke badeland i Drammen..men innebadet i Drammen er oppe...er bådet et stort basseng..varmebasseng for barn...russjebane og bobblebad....veldig koselig der .... :-)

Skrevet

trodde den var stengt nå på sommerstid... for da er marienlyst åpen. Ellers så tror jeg du må til Asker, der har jeg hørt de har et fint badeland. Husker ikke hva det heter. Elller så må du til Furumo, der er det også badeland. Det ligger på Geithus i Modum kommune. Mange fra drammen som drar dit for å bade med barna sine

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hm..oki. Noen som har noe nettsider til disse stedene da? Siden jeg er lommekjent...høhø... :o)

Skrevet

neineinei...marienlyst er ikke åpent da alt der er en jordkladd...de driver og graver og lager nytt ute / innebad...så du du MÅ til byen på innebadet !

I know..var der i går ....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hvor er detta "innebadet" da? Hehe :o)

Skrevet

Jeg hadde kanskje sett meg om etter andre steder en innebadet i Drammen, der er det virkelig ikke koselig!

Veeeldig nedslitt og jæ...

Selvfølgelig greit nok om man bor her, men hadde ikke dratt ut på langtur for å komme hit nei...

Skrevet

hehe... bare hyggelig!!! etter å ha kikka litt på langesund endte jeg opp med å bestille sånn choice-kort... bare for å få med tilbudet i sommer..

da var det familie (2+2) en natt til 1500 kr og gratis inngang til badelandet!

kanskje vi må prøve det en gang i sommer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det var ikke så ille :o) Men nå trenger vi ikke og bo der, er ikke så langt for oss og kjøre. Vurderte det i dag, siden regnet pøøøøser ned her... men vi får nå se :o)

Skrevet

er ikke så langt for oss heller. men har ikke så mye planer i sommer, og dette var jo da ikke så dyrt.

har lyst til å finne på noe i dag jeg også.. men mannen må jobbe på taket... så da får vi kose oss hjemme.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor bor dere, siden han kan jobbe på taket? Her kan man bare jobbe på taket om man vil bygge Noah's ark.. det pøser jo ned.

Nei, det var absolutt en ide.. Nå har ikke sambo no mere ferie sammen med meg og snuppa i sommer, men en helg der hadde jo vært noe.. denne må taes opp i familieråd :o)

Skrevet

bor i kongsberg. og det silregner ganske så bra her...

men vi må legge nytt tak, og det er veldig på tide å bli ferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...