Gå til innhold

Akta Graco bilsete 0-13 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? Er det et tungt sete å bære med seg? Hører forresten basen med inkl. i prisen på dette setet? I såfall blir det jo ca 1000 kr billigere enn maxi cosi som jeg hadde tenkt å kjøpe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt det. Er lett å bære, og basen følger med. Har desverre ikke prøvd det med baby oppi enda da...

Ogaå ayna jeg trekket der er bedre en på andre stoler. Det er lett å bare tørke av med fuktig fill viss ungen skulle gulpe eller søle noe på det..

Skrevet

he he, skal stå også syns jeg, og fille da....=)

Skrevet

Takk for svar - hørtes jo veldig bra ut det =) Hva betalte du forresten for setet med basen? Ser de har kampanjetilbud på de nå til 1599,- nedsatt fra 1999,- Kanskje jeg bare burde slå til?

Skrevet

Hei.

Jeg har også kjøpt det nå, på kampanje til 1598,-

Synes det ser kjempe fint ut, og kjempe lett å feste og ta ut.

Ikke prøvd d m baby i, men to venninner har det samme, og de er kjempefornøyde :D

Dessuten er jo d jo nesten halve prisen ifht maxi cosi m base.. :)

Lykke til :D

Skrevet

Jeg kjøpte det i sverige jeg da, men 1598 er jo billig, slå til.

Jo må legge til jeg og at det er kjempelett å feste, både basen og viss du skal bruke stolen alene uten base

Skrevet

jeg har tenkt til å kjøpe akta graco logico s ihvertfall:) Hadde akta graco autobaby til jenta vår, men vil ha nytt nå. Har jo blitt bl.a 5-punktssele på det. Dessuten kan man stille helningsvinkelen på basen avhengig av hvordan setet i bilen er laget.

Var superfornøyd med det forrige setet, så regner med at jeg blir enda mer fornøyd med dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...