Mandalas Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Yngste barnet her er syk, värt det siden torsdag. Vi hadde planlagt at barna skulle sove hos besteforeldrene inatt. Yngste var altså syk igår også, men det var en festdag, så vi var ute hele dagen. Inatt sov hun dårlig og ynker seg hele tiden. Så sier jeg til samboeren at vi kan vel vurdere om vi skal bli hjemme, vi skal uansett bare treffe en kamerat av han. Altså ikke noe vi ikke kan gjöre igjen om noen uker. Og hva gjör samboeren? Joda, han reagerer med å skikkelig furten og sur! Fordi jeg ikke hadde sagt noe igår, men jeg tror nok han hadde blitt sur da også. Jeg syns hans reaksjon er helt idiotisk, selvsagt vil jeg helst ikke ut å feste/drikke når det ene barnet er sykt!! Grunnen til at jeg ikke sa noe tidligere, er fordi jeg tenkte at vi "kan vel gå ut", og fordi det var först nå inatt yngste var riktig puslete og dårlig. Har dere barnevakt om barna er syke?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Nei i utgangspunktet ikke, men hvis de f.eks blir forkjølet når de allerede er hos mormor så pleier de å bli der hvis det går bra. Eldste på den gang 5 år fikk oppkastsjau hos mormor og det gikk greit det. Men jeg sender ikke avsted syke barn.
Sjefsmegga Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Nei..i utgangspunktet ikke. Men hvis det var noe svært viktig så hadde jeg trygt kunne overlate dem til mamma eller svigermor. Men da skulle det vært viktig også. Ser helst at besteforeldra har friske og opplagte unger når de skal ha dem...sånn at alle parter kan kose seg med god samvittighet.
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Jeg skulle ut i går med hele venninnegjengen, men sønnen min ble syk på torsdag. Mor skulle sitte barnevakt og sove over her, men jeg vil ikke at moren min skal ha en våkenatt pga at jeg ska ut. Det er min sønn og mitt ansvar. Hadde d vært noe spesielt jeg skulle ut på hadde hun nok insisert på å passe han. Samboer var ute med jobben som var planlagt i over to mnd, så han kunne ikke vært hjemme. Jeg kjenner også at jeg vil passe på mitt eget barn når det er sykt. Det er tryggest hos mammaen sin hvis det ikke føler seg i form. Men....det kan jo være det går godt=) Svigers passet sønnen vår når han var litt forkjølet. Var på bedringens vei. Han sov som en stein hele natta. Og var i kjempeform dagen etterpå=) Du kan jo høre med besteforeldrene om de vil passe selv om barnet er sykt. Lykke til=)
Mandalas Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Sist de hadde barna var forövrig også yngste syk. Så jeg er egentlig ikker edd for å sende syke barn til besteforeldrene, men nå er hun så veldig slapp.. Forstår jo at samboeren blir skuffet, han har ikket ruffet kameraten på leeenge, og vi er aldri ute.. Men når et av barna blir syke.. Da må man vel kunne utsette det. Jaja..
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Kan ikke samboeren din ta seg en tur ut og treffe kameraten litt mens du er hjemme?Eller at kameraten kanskje kan ta seg en tur til dere? Uansett,god bedring til vesla! Mvh
Mandalas Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2007 Jo, absolutt! Han er bare opphengt i at vi som et par aldri fester sammen.. *sukk*
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Hmm ja,ikke så lett alltid å forstå seg på disse mannfolkene;)... Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå