Gå til innhold

Overtidsdamer?

Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ser ikke kaktus her i dag, så jeg følte meg litt alene. Ser ikke dager igjen tråden heller. Er det flere her som er over termindatoen da? Det er en god trøst om jeg ikke er alene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her fortsatt jeg...dessverre:(

Nå forsvinner de "kjente" en etter en...

Skrevet

Det føles litt urettferdig, men unner ikke noen å gå over terminen. Var hos lege i går, og den lille har det bar. Men har veldig lyst til å være ferdig nå. Kjenner etter hele tiden om det skjer noe, men blir like skuffet hver gang. Håper at vi ikke er her når denne helgen er ferdig!!

Skrevet

Nei, håper ikke det, men med min flaks så blir vel du borte i løpet av kvelden mens jeg fortsatt sitter her på mandagsmorran.....

Er så lei...og syns ikke jeg på langt nær har nok modningrier/kynnere til at det virker som om noe kommer til å skje med det første...

Blir vel satt i gang om en uke jeg tenker jeg...nei, huff nå er jeg litt deppa. Har til og med gått en rask tur nå, men uten en eneste kynner...å gi meg litt smerte!!!

Skrevet

Jeg er -2, så nå kan jeg vel joine jeg og? Tror ikke jeg kommer til å føde før 16 dager over termin (maxdagen på sykehuset mitt)... Har mistet håpet. Vet at 2 dager er ingenting, men jordmor lovet meg barn sist uke uten at noe har kommet, så jeg har mentalt kommet lenger enn jeg hadde om hun ikke hadde vært så optimistisk... Grr...

Men det må sies at det hadde vært gøy med et st.hans barn... Sikkert for seint nå snart...

Skrevet

heihei

Jeg er 4 dager på overtid..skikkelig kjipt. Håper hver dag at det ser noe, men blir kjempeskuffa hver dag.. Håper virkelig han vil komme ut snart!!

Skrevet

Jeg har ikke forsvunnet, dessverre... ;-) Tredje dagen på overtid her, og ingenting som minner om at noe skulle være på gang *sukk!* Ønsket om St.Hansbarn er sterkt ja, men jeg tviler på at noe skjer i dag altså. Men for all del - lov å håpe!!

Skrevet

Huff, skulle tro at når man har ventet i 9 mnd, så ville 2 ekstra uker gå greit...men det er helt jævlig egentlig å gå rundt nå på slutten og bare se etter tegn på at noe skjer...

Skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min jeg....har ABSOLUTT ingen tegn på nært forestående fødsel..

Slimproppen er på plass, vannet er i magen selvsagt, nesten ingen kynnere den siste uka...ingen blødning...ingenting...

Åhhhhhhh...sytesytesyte

Skrevet

Jeg er 11 dager over termin nå... så du er ikke alene..

Hadde aldri trodd jeg skulle gå over så lenge med andre mann..

Tårene er desverre ikke langt unna om dagen..

Kjennes ut som alle andre kommer i gang,.. bare ikke jeg

Skrevet

Ja det er akkurat sånn jeg føler det også, så sippete, har lyst til å bare legge meg i senga og bli der til bebisen kommer ut....

Er helt grønn av misunnelse på de siste som har født nå (Vintersol er den siste så vidt jeg vet..)

Er veldig grinete og kjenner at lunta er kort...skriker til sambo for ingenting..eller bjeffer til ham i hvertfall;) Koselig å bo sammen med meg om dagen ja...

Skrevet

Åh, så godt å få syte litt! Vi skal feire st Hans med et vennepar som fikk 3. juni, 5 dager før termin, førstegangs de og. Gjett om det blir hyggelig! Og jeg som er så trøtt og sliten for tia... Neida, de er veldig hyggelige folk, og gutten er fantastisk, så jeg tror nok det blir hyggelig, men de vet ikke hvordan det er å gå over, så de kommer sikker med hyggelige tips om hvordan jeg skal få ting i gang... Og jeg som er mer moden enn hva hun var da vannet hennes gikk! Grr! Syte, syte, klage, lime på smilet, og gå ut og handle ;-)

Skrevet

Hei!! Jeg er her fortsatt jeg og, dessverre... Og ser ut til å bli her en god stund til. Ingen tegn på noe som helst. Er 9 dager over termin og drittlei! Sliter så med bekkenet at jeg knapt klarer å sitte eller gå, så da blir jo ikke dagene noe kortere... Var hos jordmor på torsdag, og ingen tegn på noe som helst, lukket og umoden var det hun kunne si :( så blir vel igangsetting i slutten av neste uke tenker jeg. Har hvertfall mistet troen på at den lille kommer av seg selv. Men prøver å tenke at jeg hvertfall er mamma om en uke!! Er jo ikke så lenge til det!

Er jo egentlig veldig heldig som får lov til å oppleve å være gravid og få barn, er jo ikke alle som får det! Også er det jo bedre at den blir i magen to uker over termin enn at den kommer ut tre mnd før termin!! Vel det er mine oppmuntringsord til meg selv for tiden ;) Burde jo være en kjempetrøst!!!!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Får joine dere jeg også. Nå er det gått en uke siden jeg hadde termin :( Var på sykehuset i går p.g.a høyt blodtrykk, og med store forhåpninger trodde (håpet jeg inderlig) at de ville sette meg i gang,.. men neida. Eneste jeg fikk beskjed om var at lillegutt har det så fint der inne så (jaja, var jo en mager trøst:)) Så det blir nok en uke til ja.. Kjenner heller ingen tegn på at noe fødsel skulle være på gang. Ikke noe slimpropp, kynnere, blod eller hva som helst her heller, så får nok bare vente *hrmf* God helg alle sammen!! Og lykke til hvis det skulle skje noe :)

Skrevet

De hjelper å høra at man ikke er alene:) Har hatt tro på at det skal skje noe i en uke nå, men nå er den også borte... Vi får bare ta imot alt fødestøv vi kan få. Her er litt til dere fra meg, for her skjer det ingenting uansett! ********************************************************************

(Tror det hjelper å dele litt på det man har).

God helg!

Skrevet

Jeg er også her enda! 9 dager over termindato og KUN? 5 igjen til vurdering av igangsetting. Så nå har jeg begynt å telle ned istedenfor opp (på antall dager over) - og det hjelper faktisk litt...........eh bittelitt............

Skjønner alle som klager og syter - og jeg gir dere all min fulle støtte. Mon tro om det blir noen St.Hans barn? Da må de kanskje hete Hans eller Hansine?

Skrevet

Å jeg som synes sååååååå synd på meg selv ser at her er det bare å smøre seg med tålmod - er jo absolutt ikke ille ute i forhold til mange andre her inne...... Godt med en sånn tråd - _TAKK TIL HI!!

Går det overhode an å finne noe positivt med å gå på overtid????

Skrevet

Noe positivt med overtid? Hørte på svangerskapskurset at hver dag er en god dag, i den forstand at babyen blir bedre rustet til verden for hver dag som går. Tjukkere og roligere, visstnok. -Større sjanse for lange soveøkter. En får håpe ;-)

Skrevet

Jeg ble litt glad nå, mamaren:) Det har jeg aldri hørt, men jeg velger å tro at det stemmer. Kjempefint med noe positivt!

Skrevet

Ja - hurra for at vi får noen fordeler!!!!

Sov godt damer og lad opp til nok en ny natt eller dag med fødemuligheter!

Skrevet

Hva her dere prøvd for å komme i gang? Her er det lite kjerringråd som er prøvd ut, men lurer på om vi snart må prøve....

Skrevet

Kjerringråd ja :

Jeg skal prøve akupunktur i dag :0)) Er drittlei nå - det verste som kan skje er at jeg kaster bort pengene -- men bare håpet på at det hjelper er verdt pengene spør du meg!!!

.....ellers så har jo ikke sex funket til nå --- orker ikke hoppe i halmen hver dag heller... men kanskje en dobbel dose kjerringråd i kveld..., akupunktur OG sex?!?!? Får se om gubben har Lada`n-- he- he - he -- begynner å bli lei av å vente han og nå !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...