Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Fra dere tok DNA testen - til dere fikk svar; hvor lang tid tok det?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Ops, såpass lang tid ja...Vi tok for et par uker siden skjønner du.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 det kan være fordi det tok litt tid før jeg fikk tatt den,lege kontoret hadde ikke utstyret. så det tok noen uker ekstra. håper du får den litt før da=) tar du den gjennom nav? tar ca tre uker?!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Ja, gjennom nav, faren erkjente ikke farsskapet....Blodprøvene er tatt, så nå er det bare å vente da... Jeg vet resultatet, men ltt nerver å vente fordet
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 kjønner det.. hadde litt nerver jeg også når jeg venta på svarresultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå