Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hvilket barnesete det var som vant testen for noen måneder siden og hvor det kan kjøpes (helst på tilbud) og om noen vet om saueskinn blir for varmt for bebyen å ligge på, eller om det virker regulerende på varmen. Har termin 4 august, så da er jo vinterpose uaktuelt, men tenkte å ta ut lammeskinnet og bruke det i bunn med teppe eller dyne over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke tilhenger av for mye klær og dyner o.l. på barna. Jeg pleier å bruke et skinn i bunnen, og variere med teppe eller dyne over, uansett hvilken årstid det er. Når det er godt og varmt er det ikke mye barnet trenger, ofte ikke noe.

Jeg vet ikke hvilken test du mener, men vet at Maxi cosi cabrio fix har vunnet tester. Den kan kjøpes med og uten base. Jeg kjøpte en nå for kr.1290,- på lille mille, nettbutikk. Med frakt ble det vel 1400,-

Skrevet

Takk for svar, det var det setet jeg var ute etter. Var bare ikke helt sikker på navnet. Da skal jeg bestille det med en gang ;-)

Skrevet

Jeg har også hørt at lammeskinn er varmeregulerende, men kommer ikke til å bruke det før det blir kaldt i høst/vinter.

Bilsetetester har jeg ikke fulgt med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...