Gå til innhold

Manne min løy til meg i går......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var på tur med "jobben" ute i båt. Han sa det var en rein jobb tur og kun de som jobber på plassen som skulle være med. Jeg spurte nemlig om ikke jeg kunne være med da, men nei det kunne jeg ikke. for det var kun jobben. Okei, greit nok.... Men i går så fikk jeg vite at ei som IKKE jobber der var med!!!!! (og i tillegg en x av min mann)

Har jeg rett til å bli sur?

Han kom hjem klokka 4 i natt og sover enda....jeg har bare sovet 4 timer selv, ungene måtte jo opp.......

Det var et par andre ting også som skjedde da, for de var jo på båttur, og mannen hater å være i byen, men joda de lå i byen med båten i flere timer....han vil aldri bli med meg dit med vår båt, nei for det er bare en dritt by osv....

Hvorfor kan han gjøre sånne ting med andre og ikke med meg?

Har jeg "rett" til å være sur, eller er jeg bare hårsår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt sikker på at han visste at hun skulle være med, da? Kan jo hende han faktisk trodde det ikke skulle være noen andre med.

Skrevet

jeg hadde blitt sur ja.. hadde ikke latt han sove heller

Skrevet

Han visste hvem som skulle være med, men ville ikke si det til meg....

Skrevet

Hadde blitt en alvorsprat her av sånt ja! Ikke hadde han fått sove ut heller..

Skrevet

nå lurer jeg på om jeg skal ta grillmaten med meg å stikke til mamma en tur....så kan han sitte her når han våkner uten god mat i kveld.....

Pokkers mannfolk...... Gud bedre om det var jeg som hadde gjort noe sånt da.....

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke hadde lyst til å ha med følge og ikke ville si det fordi han var redd for å såre deg? Jeg liker også best å være alene ute når jeg er sammen med venner eller ute med jobben. Gubben ser jeg jo hele tiden uansett. Deilig å ha litt fritid alene, synes jeg.

Skrevet

Syns faktisk at det hadde vært bedre om han hadde sagt sannheten da....at han ville ut alene, i stedenfor å lyve.... jeg hadde respektert det om han hadde sagt det, det er bare så utrolig vondt å bli lyvd for.....

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke greit å lyve til kjæresten sin, det er jeg enig i. Et lite tips: skal du prate med han om det, så ta det opp rolig og behersket. De fleste lukker seg helt når de blir kjefta på og det ansporer vel ikke til å være ærlig heller. Si at det faktisk sårer deg, ikke bare fokuser på at du synes han er en dust i denne situasjonen.

Skrevet

Går ut fra at dere snakket sammen da han kom hjem, siden du vet så mange detaljer fra turen? Sa han at han visste HUN skulle være med, eller er det du som antar det? (Litt forskjell...) Vi damer har jo en tendens til å ville tro det verste. Det kan være veldig ødeleggende for et forhold. Om vi velger en livspartner og får barn sammen, bør det jo ligge i kortene at en skal stole på hverandre...

Personlig ville jeg tatt det for gitt at han ikke hadde fått med seg at også andre skulle delta, ev. at denne dama (og andre?) hadde blitt bedt med av noen som ikke hadde skjønt at det var kun for folk i denne jobben.

Og at han synes det er kjekt å være ute i festlig lag sammen med kolleger, på havet eller ved kai, DET er jo bare kjempetrivelig! Du burde jo også glede deg over det, på hans vegne, altså?

Her er det nesten omvendt. Mannen min trives kjempegodt på jobb, men blir litt sid-rompa i sånne settinger, vil liksom ALLTID at jeg skal være med. Det er jo veldig trivelig, men i det mannsdominerte miljøet han jobber i, er det jo sikkert gøy for gutta og ha litt tid bare dem også, liksom.

Men lykke til. Håper du tar feil på at han LØY for deg, og at det hele bare dreier seg om informasjon han ikke hade fått med seg..

Skrevet

Hvordan vet du at han løy?

Er det ikke lov å gå ut alene?

Om en eks av han var der, betyr det at han gjorde noe galt?

Eier du han?

Hvorfor har du bare sovet 4 timer?

Han var ute seint, skal han ikke få sove ut?

Skal du straffe han med å stikke av med maten?

Du høres ut som ei bortskjemt, sjalu lita jente på 16 år.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

tja, jeg sendte mannen på dør i natt, så du kan komme hit og grille ;)

Skrevet

Var oppe å snakka med han nå, han blei som vanlig drittsur. Jeg snakka med han helt rolig og beherska og sa at jeg følte han hadde lyvd til meg. Jeg visste at x en skulle være med, og jeg sa at jeg var litt sur på han pga at han hadde sagt til meg at det var en rein jobb tur. Da blei han sur på meg og sa at jammen han hadde jo sagt at ho skulle være med(det har han ikke) og at det ikke var bare med jobben(det har han heller ikke sagt) nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vet at han løy til meg og det sårer. Men han blei dritt sur for jeg sa at det var mulig jeg tok meg en tur på fest i dag(har fått invitasjon) men nå vet jeg ikke om jeg gidder...er ikke helt på humør til å feste heller....

Så han fikk sin straff, han ligger der oppe å spyr som en annen gris, og jeg gav beskjed, når du står opp så skal jeg sove et par timer!!!! men nå vil jeg bare dra vekk.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Poenget her var vel at den turen var KUN for de som jobbet der, og x'en var ikke en av de...

Jeg syns det høres ut som om han visste det på forhånd, jeg hadde nok tatt han et tak ja...

Ta med deg maten og dra du, så kan du hvertfall få en koselig feiring :o)

Skrevet

Ja, jeg vet han løy!!!!

Jo det er lov å gå ut alene, men ikke når man sitter å lyver for dden man er gift med i forkant og etterkant!!!!!

Han har vel neppe gjort noe galt, men stoler ikke på den x*en

Nei jeg eier han ikke, emn jeg får jo ikke lov å gå ut alene heller da.....eier han meg da?

fordi jeg var livredd når de var drit fulle ute i båt(speedbåt) og han som eier båten eier ikke ansvarsfølelse....

Nei, jeg tar ikke med meg all meten, jeg tar det som jeg skulle grille?salaten......da sitter han igjen med noen tørre kjøtt biter....men mat har han allefall.....

Mulig jeg er sjalu, men så vet ikke du noe om min fortid, så jeg kan ha god grunn til det.....

Skrevet

Han visste det ja....men påstod nå at han hadde sagt det til meg, og der tok jeg han i en løgn til......

Skrevet

skjærp deg Tobine......du skjønner vel at jenta er såra.....og trenger ikke dritt i fra deg......hva hadde du gjort om noen hadde gått bak ryggen på deg da....??? Synest det var greit kanskje ????????????

Skrevet

Samtaler kl.4 om natta, der den ene eller begge er sjenkt, føler sjeldent noe godt med seg.......

Mulig han visste at denne dama skulle være med, men bare "unnlot å si noe" siden han hadde en anelse om hva reaksjonen ville bli. (Og det stemte jo faktisk..) Og å bringe opp sånn "ja, har DU vært ute på fest, så skal JEG ut på fest", ja det er noe av det mest ødeleggende for et forhold. Så det bør en være forsiktig med... (Sier ikke at du sa det sånn, men mulig han tolket det sånn, kunne jo høres sånn ut...)

Skjønner du føler deg såret, men av og til kan vi ha godt av å vurdere egne tanker, kanskje er ikke virkeligheten slik du oppfatter den? Hva med å glede seg over at han har hatt det trivelig sammen med kolleger og venner? Muligens har han utelatt noe, men hva med å la tvilen komme HAM til gode? Kanskje har han ikke fortalt alt slik han husker, men har ikke ment at du skulle føle at han løy?

Alle disse tingene handler om å ha respekt for den andre i et forhold. Husk å behandle ham, slik du ønsker å bli behandlet... Du sier HAN var dritsur under samtalen, men var du blid?

Har du mistanker om utroskap, er det selvsagt hel annerledes, men du sier du stoler på ham, da er jo det greit. At du ikke stoler på eksen hans, er jo revnende likegyldig. Og blodig urettferdig om det skulle gå ut over HAM....

Som sagt; håper det ordner seg for dere. Lykke til, men gi ham en sjans a`?? ;0)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

mhm....kjenner til det der.

Han sa det nok ikke fordi han visste hvordan du hadde reagert, men så trodde han sikkert at det var bedre om han lot være og si det.... er så typisk mannfolk!

Skrevet

spør han! han burde gitt beskjed når han fant ut at hu skulle være med.. jeg hadde nok blitt skeptisk jeg og, men den eneste som kan gi deg svar er han... at han var i byen med jobben er ikke så rart syns jeg, er litt annerledes, men hadde nok blitt litt lei meg hvis han ALDRI ville det med meg.

Skrevet

hadde dette vært mannen min så hadde jeg spurt han hvor mye jeg egentlig betyr for han så lenge han MÅ overnatte med X'en .... jeg hadde blitt driiiiitsur..og kasta han på dør til han hadde fått tenkt seg om eller kommet med et fornuftig svar !

Skrevet

Ja jeg syns du kan få lov til å være litt sur, ikke for at han var ute, eller fordi denne x damen var der, MEN fordi han løy for deg. Uansett burde du tenke deg om og heller snakke med han når både han og du er opplagte, og ungene i seng. Da ville vel ihvertfall jeg tatt opp dette med å lyve til hverandre. Bedre å si sannheten med en gang, i tillegg kunne det jo vært geit å få vite hvorfor hun var med når det bare var jobben. Men at du bare har sovet fire timer kan ikke han klandres for, og at du da vil ut en tur og bruke invitasjonen du har fått burde ikke være som en hevn men fordi du vil ut en tur og ha en kveld uten barn ( det er lovlig å ønske seg det av og til )

Nei jeg hadde absolutt ikke akseptert løgn,det er brudd på tillit i et forhold.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at han koste seg, men da jeg fant ut at han løy til meg så ønska jeg han di t peppern gror....

Hva hadde skjedd om jeg hadde gjort det samma?

jeg hadde fått så øra flagra.....

Skrevet

Orker ikke ut i dag, er ikke i form til det....

men han skjønner ikke at jeg er sur da....

Men nå skal jeg ta ungene med meg ut....og jeg orker ikke komme hjem på noen timer heller.... så kan han ligge der å spy til krampa tar han....

men blir nok en liten prat i kveld jah....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...