Gå til innhold

Bli med på oppropet mot steining av Mokarrameh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede skrevet under, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

Skrevet

Jeg skriver ikke under da jeg synes steining er en velfortjent straff:-)

Skrevet

Du får holde deg til dyttehjelp, da :-)

Skrevet

Idioter.. Koster dere 30 sekunder av deres bekymringsfrie liv!

Skrevet

Idioter i flertall?

Skrevet

Temaet egner seg ikke for krangling!

Har skrevet under.

Skrevet

Ikke rart at folk blir steinet med slike holdninger som anonym her har:-) Hun er raskt ute med å dømmme:-)

Skrevet

Synes faktisk enkelte temaer fortjener mer en slike lavpannede vitser som du presterer her Dr.Yppert!

Skrevet

Hør her tjukka.. nå er du like raskt ut å dømme meg som de syke skjeggete prestene som har laget disse steinreglene. Det er faktisk ikke min skyld at hun skal steines. Dersom lovene og reglene er slik i dette landet så bør vel disse muslimpuddingene som dyrker Allah forholde seg til at man skal leve slik som prestefaenskapet der nede krever.

Skrevet

At dere gidder engasjere dere i alt slags tull!

Gi meg heller en stor stein, så skal jeg treffe henne midt mellom øya!

Skrevet

Du kan få den største steinen jeg har i hagen, hvis du lover å holde den høyt over hodet før du slipper den rett ned - men holdningen din forteller meg at det desverre ikke vil gjøre rare forskjellen hverken med tankegangen eller vurderingsevnen din, for den saks skyld.

Skrevet

Gå å stein deg selv heller:-)

Skrevet

Det er kvalmende at noen i det hele tatt kan få seg til å si noe sånt, uansett om det er på alvor eller ei.

Det er faktisk ikke min skyld at hun skal steines heller, betyr det at det er greit å ikke bry seg?!

Hvorfor alle bertene her inne er så tilhengere av deg ble nå totalt uforståelig for meg, kaldere dritt skal man lete lenge etter.

Skrevet

Hør her ditt syke troll.... Nå er det ikke jeg som har blitt dømt for utuktig atferd som straffes med døden i i dette landet. Jeg har heller ikke laget de syke lovene (sharialovene) For min del kunne de gjerne sprengt hele den arabiske verden tilbake til steinalderen. Ettersom du er så syk i topplokket at du går ut her å dømmer meg for at jeg ikke gidder¨å engasjere meg i enkelttilfeller hvor personer har blitt dømt til døden. Så er du faktisk like syk i nøtta som alle de syke skjeggete prestefaenskapet som regjerer dette landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...