selfangerkjerringa Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Og det er helt heeeerlig å klemme på de tjukke, fine lårene hennes Hun har til og med fått valker på anklene, det er så fint atte! Da hun var 3mnd hadde vi nemlig en stygg periode der hun stagnerte fullstendig og begynte å gå ned i vekt pga gulping kombinert med forkjølelse. Så her er mamma'n lykkelig for hvert gram som kommer på - og nå er det visst blitt noen, for hun er blitt skikkelig kompakt de siste ukene Deilige, deilige tjukke fine jenta mi!!! Nå er hun straks 6mnd, gleder meg til kontrollen om to uker så vi får målt og veid igjen, tror nok kurven ser litt penere ut nå enn for ei stund siden ja
~Snublefot~ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 De er så go'e med bollekjaker og valker på låra:-D Mi har begynt å strekke seg litt nå, så det begynner å bli mindre av det, men sånn er det jo bare... Ho var også god og rund da ho var mindre, hadde smilehull på albuene;-) Nyt det så lenge du kan:-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hehe... Ja, dem er så herrrlige når dem er sånn:0)
haater husarbeid Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 ååååå så herlige de er når de er sånn. Savner det faktisk jeg. Minien min er så slank at det er ikke noen valker å snakke om og han har ikke et gram mer enn han må.....eneste som er litt rundt på han, er bollekinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå