Gå til innhold

Hvilken parkdress har deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjærne de minste, rundt 1 år.. snuppa skal begynne i barnehagen til høsten og er da 11 mnd.. noen som har noe klær og anbefale en førstegangs barnehagemamma..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ReimaTec. Den er dyr, men virkelig verdt det. Her går de i arv og da blir det ikke dyrt i lengden. :)

Skrevet

Bruker du da bare den dressen? eller har de regnklær i tillegg? og hvor lenge har de den før de vokse utav den?

Skrevet

Jeg har kjøpt en trolldress til gutten min som snart er 1 år. Har hørt mye bra om det merket, men har ingen erfaring selv. Ellers har jeg vært veldig fornøyd med Reima til han på 5.

Skrevet

Har regnkær i tillegg. Men Reima skal jo være vanntett. Vanskelig å si hvor lenge de har den. De vokser jo fortere når de er små, men jentene mine på 4 og 6 år har de ihvertfall i 2 sesonger.

Skrevet

Skal også ha jenten i bhg fra høsten av. Skal kjøpe Reima sin vinterdress og Reflex sitt regntøy. Hadde tenkt å kjøpe Reflex eller andre sin vår/høstdress, men hun i butikken sa det var unødvendig..

Når det var fint satt de i bukse og stygt hadde de regntøy. Så jeg tror jeg venter til hun begynner for å se om den er nødvendig.

Hun er 1 år når hun begynner også..

Skrevet

ja, det hørtes lurt ut.. tenkte på troll eller reima dress jeg og.. til vinteren da, men var så usikker på om jeg skulle ha en parkdress til og regntøy osv

Tror kanskje jeg kjøper regntøy, å en vinterdress..

så er det sko da? hmm, vanlige støvler?

Skrevet

Jeg har tenkt å se etter Gortex sko siden hun enda ikke går. Vet ikke helt hvordan det er med støvler og 1 åringer. Vil jo tro at sko sitter bedre på..Du får gjerne mer info på omvisningen hvis du skal der.

Kanskje sko, tøfler og sandaler...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...