Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 jeg vil bare si at jeg har vært i deres sko og vet hvordan det er men det er ikke verdens undergang å være alene heller Og jeg vet at det finnes en/ei der ute for dere også. Jeg er så "heldig" at jeg fant tilbake til barnefar etter mye om og men og nå er vi forlovet med bryllup i vente. Bare stå på og ikke bry dere om hva de som er i disse såkalte "perfekte" forholdene har å si om dere! Hvis de blir alene alene en dag så burde de kanskje tenkt litt over hva de har skrevet her inne! vær positiv og tenk på deg og barnets beste :_)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg bryr meg døyten om disse sure kjerringene som kommer inn her og rakker ned på alenemødre. Hva de klarer å få ut av seg viser bare at de ikke har særlig omløp. De tar alle alenemødre under en kam, tror vi en en homogen gruppe. At flertallet som er alene faktisk har vært i langvarige forhold til barnefar skjønner de ikke. At de fleste av oss jobber skjønner de ikke. At de fleste av oss klarer oss veldig bra skjønner de ikke. At de fleste av oss ikke er ute etter mennene deres skjønner de ikke. Osv osv... Og det er mye bedre å være alene enn i et forhold som ikke er bra. Har selv levd i troen om at forholdet var perfekt, men det viste det seg å ikke være.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 takk for hyggelige ord, men må si jeg ikke bryr meg stort om de som kommer her og rakker ned på oss alene mødre og ivertfall ikke når de er anonyme! er fornøyd med de valgene jeg har tatt og stoooor koser meg med croft. og en dag så vet jeg at prince charming dukker opp og da skal jeg være klar vet du ) lykke til med bryllups forberedelsene )))
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 takk skal du ha ) det har vært litt av en omvending kan du si dette siste året! jeg er innom her titt og ofte ;-) muligens det blir en liten baby til snart *håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå