Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tlbud om å kjøpe en brukt elektrisk brystpumpe, men er litt i tvil om det lønner seg... Har ikke fått noe svar på hvor mye hun vil ha for den, men sa hun hadde betalt 6000 for den ny for 2,5 år siden.

Er utviklingen på slike produkter stor i løpet av 2,5 år, slik at nye brystpumper i dag er mye bedre, eller er det ikke sotr forskjell?

Og hvor fort blir sånne slitt? Noen som har brukt samme pumpa på flere av sine barn? Eller lønner det seg å kjøpe ny?

Eventuelt hvor mye hadde dere gitt for en brukt en som kostet 6000 for 2,5 år siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager kan ikke hjelpe de med det. Jeg vurderte elektrisk sist, men fikk ikke taket på det. Den manuelle fra AVENT fungerte veldig fint for meg!

Skrevet

Ehh. 6000,- var vel litt vel mye?.. jeg vet du får elektriske pumper nye på apoteket til litt over tusen lappen..

har nok ville ha vurdert en ny en selv om hun slår av endel på prisen.

Skrevet

jeg har begynt å sjekke opp pris på brystpumper. og har ikke sett noen som koster så mye som 6000,-!

brystpumpen fra Avent som mange anbefaler koster 1100 ca på apoteket hvor amn da får med en del utstyr i en veske. den samme koster 1299,- på Barnas Hus. Tror jeg ville kjøpt ny uansett, så lenge du ikkef år den under prisen på ny pumpe

Skrevet

Takk for svar:)

hmm.. reagerte litt på at den kostet så mye, men har jo ikke sjekket noe priser så har ikke peiling... Kan hende jeg har hørt feil!

Men uasnett pris anbefaler dere altså å kjøpe ny?

Synes å huske jeg har hørt noe om en pumpe man kan velge mellom både manuell og elektrisk.. på en og samme pumpe. stemmer det?

Skrevet

Jeg kjøpte Medela brystpumpe, og den er helt genial. Her er link til bilde: http://www.vitalhelse.com/page/2422/ Den ligger i en ransel så den er lett å ta med, og det er også kjølebag med kjøle-element oppi, så melken kan oppbevares kaldt til en kommer hjem, hvis den ikke skal drikkes med en gang. Husker ikke hva jeg betalte, men jeg tror det var 2500kr. Kjøpte den hos bandasjist. Hadde spart den inn etter ca 6mnd bruk iforhold til å leie. Den kan brukes både på strøm og batteri, og det er en liten manuell pumpe også som følger med. Jeg hadde først en manuell avent pumpe, men den pumpet så dårlig at jeg fikk mindre og mindre melk, men Medela sin elektriske fikk opp melkeproduksjonen på et blunk. Skal bruke den til neste mann også, som blir født i september, har bare kjøpt nye pumpeflasker til ham. Anbefaler den på det varmeste, spesielt hvis du skal pumpe mye. Jeg fikk ikke til å amme, så jeg pumpet i ett år! Pumpen var verdt hver krone!

Skrevet

Ps, det er den samme pumpen de har på sykehuset, ihvertfall på SUS.

, bare der er den på et stativ i stedet for i en ransel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...