Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Er 14+2 i dag og har veldig lite symptomer,voksesmerter i livmoren er borte vekk og ikke er jeg så ofte på do heller. Var jo på UL for en uke siden og da var alt bra. Så jeg vet det er liv der inne og at jeg er gravid,men skulle gjerne ha fått tilbake symptomene eller begynt å få mage,den magen jeg har nå er den jeg har fra før. Magen kommer vel plutselig tenker jeg...... Nå skulle jeg ønske at jeg har flat mage fra naturens side slik at det blir lettere å se når det er gravid mage og ikke min gamle mage.... Er førstegangs så det kan jo enda ta noen uker før den kommer....
Bdancer Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Skjønner hva du mener... Jeg har ikke vært på UL og noen ganger fikk jeg plutselig angst om at jeg kanskje ikke er gravid allikevel (at mensen bare uteble av andre grunner) hehe.. Magen min kom plutselig i uke 15 og jeg hadde ikke flat mage fra før. Og nå strekker og stikker det masse igjen, så det kommer nok noen symptomer igjen snart:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Samme her Det er litt kjedelig i grunn, selv om vi egentlig er ganske heldige
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Fikk veldig fort en liten mave ... men den skøt ut i uke 17 til 18 da ble jeg plutselig veeeeldig stor.. nesten over natten :
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Bare en kommentar på flat mage: Jeg har alltid hatt flat mage, men den har latt vente på seg likevel. Jeg er i uke 26 og først nå har folk rundt meg begynt å se på magen min med undrende blikk. ' Vær glad for at du er frisk og i god form! Ikke alle er så heldige. ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 14+2 og savner symptomene jeg også...nå kjenner jeg ikke noe annet en bekkenløsninga, og i går fikk jeg en sånn ekkel følelse av at det ikke blir noen baby til jul. 99% sikkert at alt er bra i magen, men ekkelt når tankene plutselig flakser avgårde..! Har ikke vært på UL og heller ikke fått hørt hjertelyden, men jeg kjenner livmora og magen har jo vokst litt så mest sannsynlig er alt i skjønneste orden =) Men man blir jo så redd for at det plutselig skal gå galt alikavell... I slutten av forrige uke kjente jeg små dult, bobling i magen..men denne uka har det vært helt stille, ikke kjent noen ting. Får satse på at lille bebisen har krøpet bak morkaka og gjemt seg der slik at jeg ikke kjenner noe nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå