Gå til innhold

KS-datoen ble endret


Merida72

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra sykehuset i dag om at de hadde flyttet KS-datoen min til den 6. istedenfor 3. juli. Det er jo ingen krise, men rart når man først går og venter på en spesiell dag. Hadde ordnet med barnevakt og greier... men så tenkte jeg at du verden, tenk å kunne planlegge sånn. Den "fordelen" har bare vi som tar KS :-)

 

Men nå er jeg enda litt mer spent på utviklingen til nurket, har gått NED i vekt selv og SF-målet flater ut skikkelig. Kurven skal jo flate ut nå på slutten, men jeg flater ut mer enn gjennomsnittet. Og størrelsen på nurket var jo ikke all verden fra før, så jeg håper bare ikke de må fremskynde snittet til slutt likevel fordi babyen ikke legger på seg! Sist brukte legen laaaaang tid på å måle fordi han ikke helt skjønte hvorfor babyen var så liten og kanskje lurte på om han målte feil. Prøvde gang på gang, men resultatet ble det samme. Ligger på 5-percentilen, altså estimert vekt på 2600 når jeg blir forløst 14 dager før termin. Så jeg håper ikke den blir enda mindre altså! Blir spennende å se, skal på sykehuset på torsdag og måle tilvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...