Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der MED BARN? Noen som har hotell å anbefale hvor det går an å bestille for 2 voksne og 6 barn. Alt jeg har prøvd på så går det bare med 2-4 barn, typisk det da. Noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

topp i disneyland paris!!!

vi lå på det hotellet rett ved inngangen, men vi var 2 voksen og tre barn da..vet ikke hvor mange de har plass til der. men unga hadde the time of their life der inne!

Skrevet

Jeg har også lyst dit!

Hvor bestiller dere turen? Er dere lenge borte? Kombinert med noe annet?

Er ikke så glad i engelsk, eller språk generelt jeg. Har sett noen pakker hos reisebyrå. Men det er jo stort sett bare (dyre) weekend-turer.

Skulle ønske jeg var mer glad i språk. Da ahdde jeg tatt bil og kjørt nedover. Det hadde vært noe det. Tenk alle opplevelsene da. *sukk*

Skrevet

Vi reiser veldig mye, selv om vi har mange barn. Har for lengst kutet ut reisebyråer og vanlige turoperatører. Bamseklubber og fulle charterfly har aldri vært vår stil. Vi pleier å finne hotel eller leiligheter på nettet, få prisforslag på e-post og forhandle litt om pris. Flybiletter bestiller vi også på nett, alltid med rutefly, spesielt hvis du reiser langt, Sør-Amerika eller Asia. Stor forskjell på servicen da, og det er litt viktig når en reiser med små barn.

Nå i oktober tenkte vi å være borte i 3-4 dager. Tenkte å begrense det til Disneyland. Får billig flybiletter fra Gardermoen, med fra Ålesund-Oslo blir det fort dobbel pris, så spørs om vi tar bilen. Å kjøre til Paris er litt....kjedelig. Hvis du kjører bare for å komme frem. Har hatt mange bilferier i Europa, men med 6 unger, så må en fokusere litt anneledes.

Stort sett er det alltid problem med overnatting, fordi de fleste har "pakker" på to voksne og to barn. Mange steder i Asia f.eks. leier du et rom, og så kan du fylle opp med så mange du vil. Problemet oppstår når det ikke blir to voksne på ett rom....

Men takk for innspill, skal nok klare å finne noe...har god tid da.

Skrevet

Jeg har vært der ... men for å være helt ærlig så synes jeg asterix-parken litt utenfor paris er myyyye bedre!

Forøvrig så er begge parkene fine for familier med barn i alle aldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...