Gå til innhold

Tror jeg er i ferd med å miste igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda. I dag for temperaturen ned slik den pleier å være når jeg får mensen. Tok en grav.test, den var så og si nesten ikke positiv. Så nå Kan jeg berre vente på neste SA. Alt tyder for at det heller ikke går bra denne gangn. Nå er jeg helt oppgitt å kjempe lei meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da...krysser fingrene jeg, for deg...håper på at det går bra og viss ikke at du blir fort gravid igjen:)

jeg vet hvordan det er å miste...har selv mista to ganger...og man kommer over det på en eller annen måte...men jeg skjønner at du er oppgitt og lei deg...det er helt lov:)

Skrevet

du bør kanskje vente litt lenger med å teste,så blir resultatet mer riktig.

kan jo være at testet var feil?er jo dumt å glede seg og bli skuffet uten grunn.

masse lykke til hvertfall!!!!

Skrevet

Ville bare fortelle deg at når jeg testet positivt, var tempen lik de andre pp, lav før ikm. Ikke steg den noe særlig seinere heller. Jeg husker jeg var litt bekymret for dette selv, men i morgen går jeg inn i 2.tri!

Vent noen dager med å ta en test kanskje?

Håper det går bra, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Temperaturen min har vert fine hele veien, helt til 2 dager ETTER IKM nå. Testet dagen før IKM dagen, har tatt 5 tester allerede, den siste var VELDIG svak.

Skrevet

men er ikke sikkert du er i ferd med å miste...vent ett pasr dager også tester du igjen..Går nok bra skal du se.:)

krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...