Kummin&Lillesel Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Nå er jeg 33+1, og jeg er alt for kvalm.. Har vært dårlig i magen i en uke. Tilfeldigvis sammenfaller det med at jeg har begynt å ta "sterk jern 66mg", så er ganske sikker på at det er magen som ikke takler det, og ikke noe svangerskapsforgiftning på gang. (Dessuten var jeg til jordmor på onsdag, og hadde ikke noe i urinen, og helt normalt blodtrykk.. Og jeg har ingen ødemer.. SÅ. Akk, jeg er nok bare uheldig med magen ) Egentlig er jeg kjempetrøtt, for jeg og kjæresten satt oppe til sent i går kveld - siden vi kunne sove lenge i dag - og så Futurama og koste oss på bursdagen min (jeg ble 24!). Men.. Jeg våkner tidlig og må løpe på do tre ganger på en time. Ikke sjangs til å skulle kunne sovne igjen. Så, nå sitter jeg her, med dårlig mage, kvalme, og er ganske så trøtt! Hadde egentlig litt småvondt i hodet (sånn jeg får når jeg sover for lite og oppholder meg i varme rom), men det har jeg klart å drepe med en pinex. UFF
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hei:) Jeg går inn i uke 33, og forrige uke var jeg veldig plaget med kavalme,oppkast og svimmel. Tok en tur til legen men alt var i orden, men fikk beskjed om å drikke,spise og sove mer - vet det ikke er lett.. Men jeg fikk i meg..synes jeg..mer mat,drikke og tok ofte hviler og ble mye bedre. Anbefaler Imsdal med ingefær og pære - ingefær mot kvalme og pære er appetittfremmende, salte kjeks/potetgull, eplemost og farris(blandet). - det hjalp meg. God bedring:)
mamamaren Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Bare kom til oss og klag! Er sikker på at litt syting hjelper på i blant... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå