Circe Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Tobias har vært våken siden kl 4. Han prøvde å sove men fikk det ikke til. Duppet av i 2 min, så våken igjen. Han pleier jo ikke å være sånn. Kan dette ha noe med vaksinen han fikk på torsdag å gjøre?? 3 mnd. Er helt skutt jeg. sambo kommer heldigvis hjem kl halv elleve, og da stuper jeg i seng.
candyland Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 reaksjonnen på vaksinen har ihvertfall pleid å sitte i en 1-3 dager etter vaksinasjon her, men vaskelig å si da de små reagerer ganske så forskjellig. min var overtøtt og slapp da han fikk sine
Circe Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Okei. For her så har det vært samme mønster nå i minst 3 uker. legger seg sånn 19-20. Våkner rundt 2-3 for mat, og sovner igjen. Står opp ca 7. Natt til i går våknet han plutselig mye tidligere for mat. og spiste igjen kl 5. Men i natt så har det vært ekstremt. la seg som vanlig kl 20. våknet med ett skriiiiiiiiiiiiiik kl 24. fikk mat, sovnet etter 1 time kanskje. sov til 4. og siden det har han nå vært mer eller mindre våken. Vet ikke om det er vondt han har. For ser at han lukker øynene og prøver å sove, men noe hindrer han. vrir seg liksom litt. Vil ikke ha smokk heller.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 gutten min har ikke fådd no vaksine, men han har pluttselig funnet ut at han ikke skal sove, så etter kl 0600 så er han urolig å ingenting nytter. blir gal. han har altid sovnet med en gang mattiden er ferdig på natta. men ikke nå lengere. å han er bare 2 mnd jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå