Gå til innhold

Babytøy..


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Litt småtrist og allerede pakke vekk noe av babytøyet.

Små søte bodyer som virkelig ser skikkelig små ut!

Herregud- skal si det går unna med voksing her!

Laaaang mann!:)

Fint å ha fått låne endel tøy iallefall:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg å ha lagt vekk masse tøy i str 50..men jeg har planer om å gi det som ikke passer til nyfødt intensiven på sykehuset..de hadde ikke så mye fine klær akkuratt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, vemodig.

 

Pakket bort alt i 50 og 56 her om dagen. Masse som ikke rakk å bli brukt engang som jeg trodde var for stort før det pluttselig var for smått.

 

Jeg syns det er litt ekstra trist nå siden jeg vet at vi ikke skal ha flere barn.. Men jeg skal gi bort noe av det til svigerinna mi som venter nå i august så da får jeg jo sett litt igjen (-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pakket bort str. 50 og 56. Lillegutt er allerede på str. 62! Tror nesten han hoppet over 56, for da var det så varmt at det bare var kortermede bodyer som ble brukt. Alle de fine klærne han fikk, ble så å si ikke brukt (kun vasket, så kan ikke byttes i større str....) Synes det har vært vanskelig å beregne, i og med at han var så liten i starten, og 50 klærne holdt veldig lenge, men så har han lagt på seg masse, blitt god og rund, og da må han gå opp i størrelse, så bruker nå klær tilsvarende 3 md, og han blir 2 md. i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...