BettyBoob Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg "tittet" tilfeldigvis litt på mld på mobilen til typen nå....han sover... og der var det en mld fra ei jente jeg vet han hadde sex med rett før vi ble sammen om at hun hadde testet postivit for klamydia!!!!!!!! 2 uker siden.... Han har ikke nevnt dette med et ord til meg! What to do?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 åjåjåj. vet ikke va man skal gjøre i en slik situasjon. Jeg hadde ikke tort å sakt til sambo at jeg hadde snoket i hannes telefon. jeg hadde busta han på en anen måte. huffhuff
BettyBoob Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 ja, det er det jeg mener .... vil ikke innrømme at jeg har snoka!!! hjelpes....
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 du har ikke noe anet å ta han på da? har han vært rar i det siste?
A4 Husmor.... Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hvor lenge har dere vært sammen da? Hvis det er et par år har det mest sannsynlig ikke noe å si for dere.
BettyBoob Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2007 neida, ikke vært rarere enn han er til vanlig det verste er at jeg faktisk hadde en samtale med ham om dette for ikke lenge siden! for jeg lurte på om han hadde overlappet litt på sexen (altså før vi ble offisielt sammen) og sa at det spilte ingen rolle, men jeg ville gjerne vite det med tanke på nettopp slike ting!!!! Og han sa at han ikke husket, men det tror jeg ikke noe på.... Uansett: jeg får bare bestille meg en time til GU og så ta ham hvis jeg tester pos. Fy f.... hater sånt! og jeg VET at han ikke har testet seg det siste halve året... Grrrr.....
BettyBoob Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 ikke vært sammen lenge, snakk om 1 mnd. datet siden februar
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 da ville jeg bare bestilt en time hos gu og testet meg. sagt til han at det var rutine sjekk og om du er postiv, forlangt en forklaring fra han siden du ikke hadde noe når dere ble sammen.. litt utspekulert er det lov å være;))
BettyBoob Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2007 må nok nesten bli den ja, og jeg VET jeg ikke hadde noe før vi ble sammen....har tross alt gått gravid og fått barn og ikke hatt sex med andre.... Får bestille meg en time på mandag!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 det er jo ikke noe galt i å gjøre det på den måten, for å si du har snoka i telefonen blir det bare baluba av.. så greit å ta en liten hvit løgn. og selv om hun andre dama har klamydia så trenger ikke han nødvendigvis være smittet. ikke alltid man blir smittet. så om du ikke har noe så unngår du jo en stooor diskusjon. og gu timen er fort gjort og en uke etter har du svaret ) lykke til!
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 jeg og sambo har vært ganske åpne fra dag en, så jeg hadde nok bare sagt at jeg leste en mld, ikke tenkte over det.. og at det der sto det.. men kan være at hu er hevngjerrig og bare vil ødelegge mellom dere.. vi opplevde det selv... x`n til sanbo kom etter et par uker og sa han hadde smittaa hu.. han sa det til meg vi teste oss(hu sa det IKKE kunne være noen annen) og ingen av oss hadde det.. var også klamydia..
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 men det kan være riski å si det, men jeg ville gjort det..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2007 #14 Skrevet 23. juni 2007 Tja... Det er jo ikke noen grunn til at han ikke skal tørre å si det til deg da?!! For hvis han har klamydia ble han vel smittet før dere ble sammen. Det kan jo hende at han har vært og sjekka seg uten at du vet det da:) Kanskje han sjekka det med en gang han fikk mld, og har fått svar på at han ikke har det..? Du kan jo spørre han i morgen om han har testa seg for noen kjønnssykdommer den siste tida. Og hvis ikke så si at dere kanskje burde gjøre det begge to. Siden dere har vært sammen så kort tid mener jeg:) Ikke nødvendig å nevne at du har lest mlda hans. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå