Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 ...Vel... Det er så mye styr om dagen.. Jeg har klart å bli gravid i den perioden hvor jeg har bytta p-piller...Det er liksom greia... Jeg er 12 uker nå, og hele tiden har jeg vært usikker på om jeg skal beholde det eller ikke. Alle sier "følg hjertet, og gjør det DU synes er riktig". Så gjør jeg det... Jeg valgte å ta pillene som åpner livmor åpningen så det er lettere å gjøre en kirurgisk abort, men angrer når jeg sitter på sykehuset, og legen ber meg dra hjem. (De pillene er ikke farlig for barnet). Men så er det feil det også. "Nei, nå har du ødelagt livet ditt, dette var feil valg, stakkart Dennis (kjæresten)" får jeg høre da liksom... Kjæresten vil jo ikke ha barn, men han har lovet å stille opp. Hallo, jeg VIL da ikke ha barn NÅ jeg heller, men jeg klarte ikke ta abort, så da blir det barn likevel liksom. Enten eller... Blir så forvirret når folk sier sånn... Kan de ikke heller prøve å stille opp litt og godta mitt valg uten å si sånne ting? Er så unødvendig å først si noe, og så noe annet etterpå... AHHHW, folk...
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Uff, ikke kjekt at du skal bli behandlet slik. Men du må huske at du er 19 år, du er voksen og bestemmer dette selv! Når folk får vent seg til tanken kommer de nok til å glede seg de også. Hva sier kjæresten din til dette? støtter han deg i valget? Lykke til, dette klarer du så fint så =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå