7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Har hatt mye nakke trøbbel før.. men da har den pleid å låse seg liksom slik at noen bevegelser er UMULIGE og gjør grasat vondt.. NÅ derimot gjør det pulserende vondt HELE TIDEN..øverst i nakken der hodet er festet,, også sprer det seg ned langs høyre skulderblad.. Får vondt i hodet også.. Jeg ammer så det sterkeste jeg kan ta av smerte lindring er ibux og paracet... huff. i ettermiddag skal jeg ha aerobic show på ett senter i byen og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.. AU AU AU... Har mest lyst til å bare la tårene trille... Tør nesten ikke kjøre bil heller for jeg blir svimmel og får litt syns forstyrrelser ... STAKKAR MEG:=/ smører med tiger balsam så jeg stinker skikkelig! Noen som har råd eller SYMPATI klem å sende meg? måtte bare klage litt....
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Sender deg en stoooooor trøsteklem jeg, håper du blir bedre snart. Har du forresten prøvd kiropraktor?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 takk! trenger det;) nei.. har vært mye hos fysioterapaut.. Og en alternativ medisin greie med kopping., han mente det var whip lash,,, skulle visst være forsiktig med å knekke... men jeg vurderer det nå altså.. hvis det ikke er bedre innen mandag får jeg be om rekvisisjon.. (legen vil ikke sende meg til kiropraktor ,, mener det er feil med nakke trøbbel, men fysio tar jo mye lenger tid..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå