midlin Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 negativ..testet nok alt for tidlig..vet ikke når jeg skal ha mensen engang..men jeg pleier å miste ømheten i puppene ved mensen og de er fortsatt ømme og støle..så jeg håper fortsatt;) lykke til alle dere andre;)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 så dumt da:/ men hvis du vet når du hadde el vet du når du får mensen også, hvertfallsånn ca. du får mensen senest 18 dager etter el.
midlin Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 ja da er det nok litt tidlig..jeg har lange sykluser..El var for litt over en og en halv uke siden ca... jeg tenkte jeg skulle kjenne på tappen og kjenne hvordan den var..den var nesten helt glatt..nesten ikke grop der.. og den var myk utenpå og hard inni og bakovervendt... i dag har jeg også mye luft i magen, og fiser hehehe mye..men jeg har alle symptomene ennå..også glemte jeg å nevne at når jeg tok på tappen..kom det endel utflod med litt roaaktig i..jeg kente flere ganger, men kom rosa kun to ganger.. hva kan det være???
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Vent en uke og test igjen, det er altfor tidlig. Lykke til håper du er gravid da.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 helt umulig å drive å tolke symptomer så tidlig.. det kan like gjerne være mensen som nærmer seg som at du er gravid.. men hvis du ikke har fått mensen om en ukes tid kan du regne med at du er gravid:)
midlin Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 da får jeg vente å se da...ar begynt å spotte litt i dag, litt rosa i utfloden.... jeg pleier aldri å spotte før mensen..så ejg håper ikke tr er på vei..men men..hvis hun er på vei går vi inn i en ny pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå