bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 såå gøy. nå begynner det virkelig å nærme seg her.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 takk takk. : ) åhh som jeg gleder meg til å få hilse på lille Lucas. håper den siste tiden går like fort som resten av svangerskapet har gjort.
Nina-med passasjer Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 jeg syntes det går veldig fort,men jeg byner og bli litt lei nå.så er litt utolmodig,kunne godt tenke meg at han kom ut nå hadde litt brunt slim i går.bare bittelitt.hehe,men jeg håper det er et tegn på noe=) har 22 dager til termin da men.og jeg kan jo enda gå over tiden....typisk om jeg hadde gjort det siden knerten har prøvd og komme ut en gang for tidlig.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 utålmodig ja. jeg var nede og hilste på goodyear sin bittelille prinsesse i går. da kan jeg love deg det var en som ble utålmodig. he he... ja er ikke det bare typisk. han er vel sur nå fordi at han ikke fikk komme ut når han ville. og blir der 14 dager over bare på trass. ; )
Nina-med passasjer Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 ja tipper på det:)haha ja så ei vennines lille jente her for ett parr uker siden.og hu var så nussleig:) "kom ut knærten!!!"
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Åh for et flott nick.. klinger bra:) tenk bare 19 dager til vi er fødeklare;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2007 ja tiden flyr. om 19 dager kan jeg føde. da får jeg føde på storken. da skal puter masseres, og masse sex. sambo kommer hjem fra sjøen om 11 dager. så masse sex blir det vel uansett. ; )
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 hehe...blir lite av den typen på meg... hihi.. Typen har satt seg på bakbeina og nekter meg sex:( han er livredd for at fødselen skal starte.. hihi.søt da. Når jeg gikk med forrigemann så gikk jeg over tiden og var leeeeei.. prøvde å få han med på en sengevals,men nei det var ikke aktuelt..han skulle ikke sette igang noe fødsel nei.. hihi.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2007 he he... ja tror vi kanskje skal holde oss unna sex den første uken han er hjemme. spes unngå å få sæd inni meg. siden det er den som setter i gang. har jo gått med litt maserier og masse kynnere. men når tiden er inne. DA altså. da har han ikke noe valg. he he.. må ha kustus på typen vettu.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 hehe... ja her er samleie utelukket fra sambo sin side og jeg synes det er greit egentlig... men man kan ha sex på mange måter så for å si det enkelt så får han dosen sin allikevel.. hihi. jeg for min del sparer meg til et par uker etter fødsel. Sist gang så ble jeg den sexgale personen etter fødsel, sånn 3 uker etterpå ville jeg hele tiden.. slet ut sambo helt stakkar.. han kjennte meg ikke igjen hihi.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2007 ja det er sant. mange måter å ha sex på. he he... lurer på hvordan jeg blir etter fødsel. i begynnelsen av svangerskapet var jeg så sexgal at det nesten var flaut. stakkar sambo. da ble han passe sliten ja. jeg ble jo shaky i buksen hver gang jeg så han. så du kan jo tenke deg hva han slet med. he he... heldigvis gikk det over da
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 hehe... hormonkræsj kaller jeg det:) Nå skal jeg prøve å få tak i noen som vil ha sønnen vår noen timer idag,kanskje tilogmed i natt.. så jeg og sambo kan få en siste barnefri dag/kveld/natt på leeeeeeeeenge. Fått skattepenger, så da blir det kanskje kino og middag ute,hadde vært koselig.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2007 åh det høres deilig ut. må benytte sjangsen når man kan. når sambo kommer hjem skal vi bruke masse tid på å kose oss. gå ut og spise osv.. er jo de siste ukene det bare er oss 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå