Gå til innhold

Simselimsen!:-)

Gjest Mamma til to barn

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Åssen går det med deg og dine og magen?

Fått mage forresten? Tør folk å kommentere den, eller tror de bare at det er magen etter fødselen? Jeg får det for meg at folk som ser magen og snulla samtidig tror at jeg har vært uheldig med vektnedgangen etter fødsel, og synes synd på meg!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, akkurat sånn tenker jeg også! Får nesten lyst og rope: jeg er ikke tykk, det er en bebi inni dær!! Jenta mi ser jo ganske liten ut så det er sikkert mange som tenker at hun ikke kan være mer en 6-7mnd eller noe:) Men det er sikkert bare noe vi innbiller oss! Jeg har sett på magebildene dine, og det ser absolutt ut som en gravid mage!!!

Hvordan er formen din? Jeg greier nesten ikke knyte skolissene mine lengere.

Gleder du deg til hun kommer? OG gruer du deg mer eller mindre til denne fødselen, en den forrige??

Jeg lurer sånn på hvordan alt blir...Jenta mi er så rolig, så vi får vell sjokk om denne er litt mere grinete av seg, men men:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er helt anderledes å gå ute uten snulla, for da føler jeg meg gravid, og vet at folk som ser meg skjønner at jeg har en liten baby i magen som skal ut, og da smiler de i stedet for å synes synd på meg!:P

Formen er faktisk veldig bra så lenge jeg unngår å gå så mye...da kommer BL for fullt, og det hater jeg. Sover med dyne mellom beina, og det hjelper. Bærer heller ikke snulla noe særlig, og er jo heldig med at hun ikke er sånn bærebaby. Akkurat nå er jeg forkjøla da, så har det ikke så bra...blir kvalm av hosten, og bihulene gjør at jeg har vondt under øynene. Så er jeg kjempetett i nesa og ørene!:-/ Ikke spist noe særlig i det siste, men får alle fall i meg middag.

Gleder meg kjempemasse til hun kommer...greier nesten ikke vente! Er jo bare 3 mnd til termin nå. Gruer meg litt mer til fødselen nå pga revning...blir ikke kvitt soppen i underlivet, så den har nesten tatt over hele, så må til lege for å få hjelp. Skal jo ikke ta piller mot sopp når en er gravid, men kommer an på situasjonen, og jeg tror nok det er best for alle at jeg blir kvitt soppen før fødselen. De har jo lite bevis på fosterskade ved bruk av sånt, så går nok greit. Er jo litt redd at det skal gå for fort, men jeg har lovet meg selv å ikke nøle med å dra på sjekk på sykehuset hvis jeg tror ting er i gang selv om helsepersonell ikke tror på meg (hadde så svake rier sist, men da hadde jo vannet gått). Åssen er det med deg da?

Håper at babyen i magen blir som snulla, men tar det som det kommer. Antar at jeg blir mye mer oppegående når spira kommer, og håper virkelig at jeg får amma litt for det gjorde at jeg fikk sove. Sliter jo så med innsoving nå, og det skaper problemer i hverdagen, men får jeg søvn og mat etter fødselen så har jeg troen at ting går bra!:-) Og apropos søvn, så skal jeg faktisk legge meg nå...press på bihulene gjør meg også trøtt. God natt!:-)

Har forresten sko uten lisser, så slipper det problemet!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...