Piri Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Skal ta ct av indre organer og må drikke kontrastvæske. Er dette fælt eller grei skuring? Tar det lang tid før man får svar på ct? Noen som vet?
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Noen år siden jeg tok, så husker ikke så mye av det nå. Det må vel være et bra tegn? Kan umulig ha vært så fælt da*
linneha Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Ikke noe å grue seg til...det som er litt slitsomt for noen er å drikke kontrastvæska siden det er ca 1 liter om jeg ikke husker feil. Undersøkelsen er over på få minutter. Svar pleier man å få etter 1 uke, legen din får det ihverfall da.
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 tror ikke ct er at du skal inn i sånn trommel som i mr, så er nok ingenting å bekymre seg for.. sambo tok det for litt siden, og gikk veldig fort! det eneste ille var å drikke den drikka du må få i deg i løpet av en time før, var litt søtlig ekkel smak tror jeg, kontrast heter det vel..
Sjefsmegga Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 KOntrast veska er jævlig å svelge vist nok.. Verre ed CT med kontrast av huet...det var jævlig..fikk kontrastveske i ei nål de satte i lysken på meg...huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå