mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Pølser og koteletter og grilla marshmellows.
Babyfacepsycho Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke helt om vi skal ha speke mat eller om vi skal lage salat og kylling. Hadde hellst grillet men grillen er ødelagt så kan ikke det. =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Ble kylling og ris her mens regnet høljet ned utenfor :-\
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ble gatekjøkken mat her i huset...samboern er ute med gutta og jeg slapper av hjemme. Deilig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå