Gå til innhold

En eller annen av de anonyme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelige problemer med kvinner som fikser det å gå gravid,føde og være mor,da er de "supermamma" "tror de bedre enn alle andre" WTF? Er så lei av å høre det pisset! Ammer de? ja tror de at de bedre enn de som ikke ammer "herregud,jeg vokste fint opp på mme" Ja..noen som har sagt noe annet?

Går de rundt med ungen sin i vogn? Ja,da brøyter de seg frem og tror de eier hele verden!Osv...Utrolig lei av å høre på den uendelige klagingen din,fordi om du har dårlig selvtilitt og ikke fikser ting betyr ikke det at de som gjør det "tror de er noe"

Det er du som er trangsynt og dømmende..folk må få gjøre som de vil uten at du kommer å slenger med janteloven..blæææææææææ

Ps. Jeg kan jo også fortelle deg at livet går ikke alltid på skinner for absolutt alle, selv om de er fornøyd sånn i det daglige..det er bare ikke alle som går rundt å syter om hver minste ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..ser at "dere supermammaer tror dere er best" setningen ligger løst fra en viss anonym her på kranglesiden..Litt slitsomt i lengden ja (!)

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen, så kan ikke være meg, men supermamma er jeg jo da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...