Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Her sitter jeg alene for tredje kvelden denne uken. Mannen min har vært bortreist med jobben, og i kveld er han ute med kamerater. Jeg får ikke sove før han kommer hjem... Heldigvis sover den lille, men jeg har hatt nok å gjøre denne uken for å si det sånn. Han har mye magesmerter ca annenhver kveld. Ringte og spurte om han ikke skulle hjem snart, men nei da!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 sikker på at han ikke har et forhold på si da?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det var jo veldig hyggelig kommentar, da! Fytterakker'n, du må ha det vondt med deg selv for å ha behov for å gi andre sånne mistanker, anonym!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 nei syns ikke det. er ren fakta. sier bare det jeg mener. er du redd for andre sine meninger, så bør du ikke skrive om dine problemer!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Haha! Tydeligvis har anonym over her et problem med typen sin siden det er det første som detter i hodet på henne. Nei, jeg er veldig sikker på at han ikke har et forhold på si'. Irriterer meg bare at han har jobbet mye denne uken, pluss at han er ute i kveld. HI
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hmmm. Ser ikke helt hva som er fakta her, Det var vel heller spekulasjoner fra din side. Ikke mitt problem, forresten. Syntes bare det var en lite hyggelig kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå