Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 kjærsten min er på fest med jobben og jeg har ikke hørt fra ham siden kl 1740. Jeg har pga ting vi har opplevd vært helt satt tilbake av angst de siste årene og han vet det bedre enn noen. Og nå får jeg ikke tak i ham og han sa han skulle dra hjem i 23 tiden. Jeg bare gråter og er redd alene hjemme i det store huset. Og sønnen vår sover, har bare lyst til å hente ham men stakar, kan jo ikke det. Har ikke nr til noen av de andre på jobben hans heller. Han er jo verdens snilleste og mest omtenksomme, så hvorfor tar han ikke tlf? Er så redd noe er galt.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Alt er helt sikkert i skjønneste orden ) Han har sikkert kommet i snakk med noen kollegaer;)
***"=?@@?="*** Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Han har det sikkert bare veldig gøy og tiden flyr fort for han! Han kommer nok hjem til deg snart, tenker jeg!
mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Er helt sikkert ingenting men det er bare så fryktelig lett å glemme seg når man er ute å har det gøy og kanskje har drukket litt, tiden går jo så fort. Men jeg vet hvordan du har det for jeg er slik selv, sitter å engster meg, men så tenker jeg at jeg hadde søren meg ikke ringt selv hvis det var jeg som var ute å hadde det gøy;)
Dotten Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Det kan være så enkelt som at han helt har glemt tiden, selv om han burde ha gitt lyd fra seg en gang i hvert fall i løpet av kvelden. Alt er nok helt tipp topp, så pust ut og slapp av litt om du klarer. Han er nok straks hjemme Husk det er møkkavær ute, og om han skal ta drosje, så er det sikkert lang kø! Klem
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Vet åssen du har det, for dette har jeg dessverre opplevd mange ganger!:-( Har du navnet til noen andre på jobben da?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Tlf ringer og ringer. Det ligner virkelig ikke han, han blir selv redd hvis han ikke får svar fra meg hvis jeg er ute, og jeg har prøvd å få tak i ham i to timer. Uff, fant nr til en kollega av ham og sendte mld nå, føler meg helt paranoid, men klarer virkelig ikke slappe av!
Cat.68 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Dette er en mager trøst. Men fra ei som plages til tider med katasrofeangst så skal du tenke slik. " så lenge du ikke hører noe , så er alt bra" Hvis det hadde skjedd ham noe alvorlig, hadde du garantert fått beskjed rimelig fort!!
Gjest -<<- Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Han er full og har glemt mobilen i bilen/jakkelomma/på do/whatever. Etterpå kommer han hjem. Om du ikke allerede får det, burde du skaffe hjelp for dette.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Han har det sikkert stråååååålende hører sikkert ikke mobilen om det er høhy musikk. Du burde ta opp problemet med legen din. Sikkert ikke gøy for mannen din om du blir slik hver gang han er ute.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 Han ringte nå heldigvis:) Hverken full eller skadet:) Hadde sittet i en dum diskusjon med en full ansatt i en time og var kjempelei seg! Nå føler jeg meg bare dum her, hater å ha angst assa!! Blir så sliten av det, godt han takler det i alle fall, han er seriøst verdens beste kjærste!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2007 Jeg går til psykolog, får soneterapi og akkupunktur, går til homeopat og er sykemeldt pga angst bla. så jeg tror vi har dekket det meste, har blitt mye mye bedre. Heldigvis er han mann nok til å takle det, han er virkelig super.
Cat.68 Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Ikke føl deg dum. Du viser bare at du bryr deg. Angst kan man ikke styre og det er så mangt som kan trigge den. Legg deg nå og sov ,og tenk på at kjæresten din har det bra. Han kommer snart hjem!
***"=?@@?="*** Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Å, nå ble jeg GLAD på dine vegner! Og vet du, mannen din elsker deg, det skjønner jeg utfra det du skriver! Tenk, nå taklet du å ha sterk angst uten å gå helt av hengslene! Det er flott det!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Kan jeg spørre hva slags angst du sliter med?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Rørende:) Vetu du, mamma til verdens beste, du elsker mannen din, det er så lettleselig! Så bra han ringte:) Ønsker dere alt godt fremover:-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. juni 2007 For alt... neida, men har slitt med klaustrofobi og spiseforstyrrelser i 16 år nå, men panikkangst er det som plager meg nesten daglig. Slet mye med dødsangst, men den har endret seg etter at jeg fikk barn. Er mest redd for at kjærsten min og barnet mitt skal dø fra meg, plages litt av det nesten daglig, litt slitsomt.. Lider av en posttraumatisk lidelse som sitter ganske dypt, men heldigvis går det fremover! Og heldigvis har jeg kjærsten min:) og dere her inne!! Tusen takk for støtten assa, det er søren ikke lett bestandig!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 Uff...mye å slite med, ja! Håper virkelig at det blir bedre, og bra å se at det går framover og ikke bakover! Er fantastisk å ha en sånn kjæreste...utgjør en stor forskjell å ha noen som bryr seg...selv brydde ikke eksen min seg så mye om angsten min, så jeg fikk det faktisk bedre uten ham. Men vi bor jo sammen, så jeg får jo tilbakefall!:-/ Funnet ut at det er fobisk angst jeg har...har rett og slett fobi for å bli forlatt av eksen (altså får jeg angstanfall hvis han skal være ute lenge). Var/er ikke redd for at han skal dø, men at jeg dør hvis han drar. Men kjempebra å høre at det ikke hadde skjedd noe alvorlig...er ikke så enkelt å ikke vite om noe har skjedd, mens det på en annen side er lett å glømme seg vekk i noen timer, og glømme mobilen, og da er det ikke lett å være hjemme å ha angst. Men da er det bra å ha dib!:-) Lykke til videre...klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå