Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Ikke jeg.. Eldstegutten har ikke fått pupp siden han var fersk.. (jeg mistet melken tidlig pga. sykdom). Jeg ammer lille frøkna da, så får vi se hvor lenge det varer..Men neppe til tre år.. Muligens til ett.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Hun er bare to og et halvt år enda, men jeg ser slett ikke bort fra at jeg kommer til å amme henne når hun er tre. Det ser nemlig ikke ut som om hun har tenkt å gi seg med det første...
Gjest -<<- Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Selvsagt er det flere, men voldsomt utbredt er det neppe.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Men er det flere her inne som ammer unger på over to år, da?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 OOOjjj,d syntes æ e veldi leng da.IKKE aktuelt her nei.Har ei på 2,4 år,passe sæ virkeli ikke viss æ skulla lagt store jenta te puppen,syntes nu æ da.Men har ei på 5mnd,d e meir passe størrelse og alder for amming,spør du mæ..............
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Men jeg spurte i grunnen ikke om det ;o) Det er slik mange tenker, men jeg var ute etter de som IKKE tenker sånn som deg akkurat nå )
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ammer gutten min på 2 år enda. Men vi skal slutte i sommerferien, for nå orker jeg ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå