Gå til innhold

Crocs.Hvilken str. skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 36/37 til vanlig i sko, hvilken str. bør jeg da velge i Crocs?

Noen som vet?

Skrev tidligere i dag om at jeg ikke hadde fått skoene enda, men det viste seg at jeg ikke hadde fått til å bestille... Å nå husker jeg ikke hvilken str. jeg skulle ha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en 37-38 til vanlig, og under mine crocs står det 4-6. Nå som jeg har vann i kroppen ble de for små da.. så nå låner jeg et par som er 6-8 ;-)

Skrevet

Jeg har 37-38, og under mine står det w 6- 7 m 4-6

Skrevet

Jeg bruker str 37-38 til vanlig...under mine står d m 5 og w 7...Dette betydde 37 i følge butikken...m 4 og w 6 var visst str 36 :) Fikk beskjed om at disse skoene var litt store i størrelsen...hadde jeg vært deg hadde jeg nok bestillt str 4-6..

Skrevet

5-7 er mine, det er 37, de var litt små i starten følte jeg,men er helt passe nå, ser ut til at de utvider seg littebitt

Skrevet

Jeg har solgt CROCS og er du størrelse 37 så skal du ha størrelse 4/6. De skal være litt rormslige.

Lykke til,

Skrevet

Var og prøvde Crocs her om dagen, og jeg må si: selv om jeg bruker 38 til vanlig syns jeg det var w6 som satt best. De satt som støpt på foten min! Prøvde også MaryJane-versjonen, men det kommer jeg til å kjøpe w7, ettersom jeg har veldig høy vrist, og 6 strammet over der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...