susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kjenner henne, og ergo synes jeg ikke noe "spesielt" om henne... Pen dame på utsiden i hvert fall.
jordbær mathilda Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Syntes hun virker litt overfladisk... men det har med den reklamen å gjøre, er helt falsk der!!
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Her gikk det for fort... Jeg kjenner henne IKKE, skulle det stå. Derfor er det vanskelig å synes noe spesielt.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Kjenner henne ikke men bodde like ved henne. Hun er utrolig vakker og har 2 vakre barn.
mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg liker heller ikke den reklamen med håret hvis det er den du mener, men ellers syns jeg hun er kjempe pen og håper jeg ser like ung ut som henne når jeg er så gammal men det gjør jeg nok ikke hehe gjør jo ikke det nå en gang:)
Mom2Two Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Jeg mistenker at hun "doesn't split atoms on her days off"...:-p Hun har periodevis bodd i samme leilighetskompleks som oss, og hun virker hyggelig og høflig. Har ikke noe negativt å si om henne. Vanskelig å si så mye om en person man ikke kjenner. Men har en mistanke om at hun kanskje overvurderer seg selv litt når hun begynner å skrive bøker osv. En tilbakelagt modellkarriere kvalifiserer ikke automatisk til å bli forfatter..... Hun virker mer sympatisk enn eksmannen. Han virker ufordragelig. Han har jo hatt en del saker på seg med svart arbeid osv. Dessuten lar han den ekle, store bikkja si springe løs hele tiden, og det er ikke alle som er like glad i hunden hans som han selv... Grrr... kan ikke fordra slike hundeeiere...
***"=?@@?="*** Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 Hun er smellvakker! Eksmannen hennes er faktisk kjempegrei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå