Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Kommer aldri på å se på den jeg, kun når det er helt spektakulære historier. Men da er den veldig kjekk å ha, hehe;) Har dere profil?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg sjekker også rofil med en gang det er spektakulære historier....forbeholder meg retten til å være svært skeptisk ved svært ulike opplysninger =)
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja, det har jeg, kanskje ikke den mest spennende, og uten bilder, men det er en profil, hehe... Jeg ser ofte på andres profil, synes det er fint, og føler meg mer "kjent" med folk som har profil.
Twig Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Neei, ikke vanligvis jeg har profil, en kjedelig en sådan
jordbær mathilda Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ser, og det er så mange nydelige barn der ute:)) Takk til alle som vil dele de hærlige ungene med oss!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå