Gå til innhold

Ser dere på profilen til folk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer aldri på å se på den jeg, kun når det er helt spektakulære historier. Men da er den veldig kjekk å ha, hehe;)

 

Har dere profil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekker også rofil med en gang det er spektakulære historier....forbeholder meg retten til å være svært skeptisk ved svært ulike opplysninger =)

Skrevet

Ja, det har jeg, kanskje ikke den mest spennende, og uten bilder, men det er en profil, hehe...

 

Jeg ser ofte på andres profil, synes det er fint, og føler meg mer "kjent" med folk som har profil.

Skrevet

Samme som dere =)

Skrevet

Neei, ikke vanligvis ;)

 

jeg har profil, en kjedelig en sådan ;)

Skrevet

Jeg ser, og det er så mange nydelige barn der ute:)) Takk til alle som vil dele de hærlige ungene med oss!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...