MKS mor til 2-tette Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei, Knøtten min har så problemer med at tennenne kommer snart? Han har hatt smerter siden han var 3 mndr. er nå rett over 5 mndr. Gir Dentinox og avkjølt/kald bitering, men i går + i kveld måtte jeg ty til pinex... Han sutrer og knirker dagen lang, men i går kveld og i kveld grein han sine modige tårer... Får så vondt... noen som kan komme med noen tips på hva jeg kan gjøre for å lindre?? På forhånd takk!
manonym Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Dette lurer jeg også på! Og når vet man at man skal gi feks paracet? Vil jo helst ikke gi det med mindre det er absolutt nødvendig...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Er du sikker på at alt dette skyldes tenner da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå