*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hehe.... Jeg er ikke så veldig glad i puppene mine, men derimot Emma, hun elsker de! Jeg sa til henne en gang.. Hva hadde du gjort om mamma tok bort puppene sine(altså fjernet de fra kroppen).. Dable hun dritsur, og at jeg ikke fikk lov!!! Hehe...
Tøysetipp Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Ikke noe videre... Kunne vært noe cm lengre opp, eller ned for den saks skyld.. De kunne også vært litt mer symetriske.. Tja, i det hele tatt.. De kunne gjerne vært en str. mindre også.. Eller større.. Vet ikke helt.. Men, de duger.. Tror jeg?... ?? !!!
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 I kveld er det kun pepsi, hehe. Må lade opp til en spesiell "fest" til ære for søster`n i morgen... Klem til deg også, vennen:-)
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Hehe. Så søt jente!! Jeg er heller ikke spesielt fornøyd med mine. Men hun "puppe-dama" på NRK (Lene-Alexandra) så ut til å være veldig fornøyd med sine....
mamma til tre søte små:o) Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Har egentlig ikke så kjempe forhold til dem, men var mer fornøyd med dem før;) De har nok blitt en del utbrukt etterhvert og det fikk jeg jo bevist da minste jenta ikke ville ha mer pupp 6 mnd gammel. Guttene ville ha til de var 15 mnd,men mulig det er en gutte greie;)
Sjefsmegga Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 HEhe...jeg skulle GJERNE helst ha kunne kobla av mine i noen måneder jeg..hehe... Har ei lita tulle som er forferdelig glad i de for tida og henger fast 24/7 snart.. Tror nok jeg kan rulle dem opp etter denne tredje ammerunda... Men ser jo at silikon kan jo være et alternativ..så kan jeg hoppe rundt på ei scene og mime at mine pupper er ok de også :-DDDDD Værste miminga jeg har sett!!! :-DDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå