Gå til innhold

Flere som er glad i puppene sine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Jeg er ikke så veldig glad i puppene mine, men derimot Emma, hun elsker de!

Jeg sa til henne en gang.. Hva hadde du gjort om mamma tok bort puppene sine(altså fjernet de fra kroppen).. Dable hun dritsur, og at jeg ikke fikk lov!!! Hehe...

Skrevet

Ikke noe videre...

Kunne vært noe cm lengre opp, eller ned for den saks skyld..

De kunne også vært litt mer symetriske..

Tja, i det hele tatt.. De kunne gjerne vært en str. mindre også..

Eller større..

Vet ikke helt..

Men, de duger..

Tror jeg?...

??

!!!

Skrevet

I kveld er det kun pepsi, hehe. Må lade opp til en spesiell "fest" til ære for søster`n i morgen...

Klem til deg også, vennen:-)

Skrevet

Hehe. Så søt jente!!

Jeg er heller ikke spesielt fornøyd med mine. Men hun "puppe-dama" på NRK (Lene-Alexandra) så ut til å være veldig fornøyd med sine....

Skrevet

Har egentlig ikke så kjempe forhold til dem, men var mer fornøyd med dem før;) De har nok blitt en del utbrukt etterhvert og det fikk jeg jo bevist da minste jenta ikke ville ha mer pupp 6 mnd gammel. Guttene ville ha til de var 15 mnd,men mulig det er en gutte greie;)

Skrevet

HEhe...jeg skulle GJERNE helst ha kunne kobla av mine i noen måneder jeg..hehe... Har ei lita tulle som er forferdelig glad i de for tida og henger fast 24/7 snart..

Tror nok jeg kan rulle dem opp etter denne tredje ammerunda... Men ser jo at silikon kan jo være et alternativ..så kan jeg hoppe rundt på ei scene og mime at mine pupper er ok de også :-DDDDD Værste miminga jeg har sett!!! :-DDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...