vic_89 med prinsen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 er det ingen som kan fortelle meg noe som helst om det?
Ladybug~N&E Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 det er fritt sykehusvalg i norge og du kan bytte når det måtte passe deg såfremt det er "ledig" plass.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hvordan er det på Voss da? Tar de imot alle?
vic_89 med prinsen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 oki, takk, får håpe de har plass nå da! selvom alt det er så lite bemanning nå på sommeren og alt.. jeg vet faktisk ikke, jeg tenkte å ringe inn imorgen og høre hvordan det er der, og om de har plass og slikt. håper det i hvert fall! jeg har ikke nooe lyst å være pasient på et sykehus som har et slikt kynisk system som haukeland.
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Heisann:) Jeg skal føde på Voss, selv om jeg egentlig bor i Bergen. Jeg ringte bare opp dit, og kom på en omvisning og de var veldig behjelpelige og la alt så godt som mulig til rette for at vi som ville komme dit fra Bergen kunne det. Tror egentlig de er litt smigret over all interessen:) Uansett, personalet var veldig hyggelig og blide og tok seg god tid til oss, og ikke minst de pasientene som allerede var der. Så jeg tror nok det skal gå fint for deg å føde der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå