solastråler Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg klarer bare ikke å legge meg. Har ei lita tuppe som står opp rundt 6-tiden så jeg brude være lur og legge meg tidlig så jeg er opplagt til neste dag, men jeg syns det er så ufattelig deilig og ha kveldene for seg selv. Nå er klokken snart halv tolv, så jeg brude ha krypt til sengs, men jeg klarer det bare ikke.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Samme her, men nå sov jeg en time i stolen etter jobb, mens mannen trillet knerten, så jeg får ikke sove heller, om jeg legger meg nå
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 har det samme problemet eg og:)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 er akkurat lik! har vært sånn sia gutten ble født for snart 2 år siden....... Nå trenger jeg faktisk veldig lite søvn... har blitt en rutine...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 slik er jeg å. men gutten min våkner ikke før i 9- 10 tiden. Men jeg sovner ikke før i 3-4 tiden.
solastråler Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Det er jo så deilig og ha kvelden for seg selv. Mannen min er flink og legge seg, men jeg sitter opp og ser på tv, surfer på nette, meste på msn, facebook, og her.....og når jeg er i seng da leser jeg en klissete kjærlighetsroman som en god avslutting på dagen,
Bæremeisen Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg får sjelden sove tidlig, prøver selvfølgelig men sovner sjelden før to halv tre... prøver å få gjort litt fornuftig litt klesvask og andre småting..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 hehe, du får bare legge deg sammen med henne på formiddagsluren da:o) jeg er litt heldig på den fronten.. poden pleier å sove til rundt 0730, men hvis jeg ikke er i form til å stå opp så tidlig så tar jeg han inn i mi seng, så får han ei deilig flaske melk.. da tuller han litt før han legger seg igjen og sover til 0930.. hihi, hærrlig!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Har hatt det sånn alltid jeg...var et problem før, men greide å leve med det, men nå som jeg har barn er det et stort problem, så nå skal de finne ut om jeg har forsinket søvnfase-syndrom. Skulle ikke forundre meg at jeg har det med tanke på at jeg har alle symptoma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå