Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg syns den beste er Sourcream & Onion fra Maarud. Nr2 er French Fries. Åsså seff SørlandsChips! Har French Fries ehr som jeg sitter å gumler på mens jeg EGENTLIG skulle steika pannekakan.. Har da laga røra!
Lavendel*06*10* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Følger du ikke med eller? Jeg spurte om det samme for ca en mnd siden! Hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Roscrusia*Theodor* NEI! Jeg følger ikke me! Hehe, skulle jeg det? Håper ikke jeg svarte på det , for da er jeg (virkelig) glemsk!!
snurkle Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 - Sourcream & Onion fra Maarud - Salte sørlandschips - French fries/ noen luftige bamseflak med paprika el. grillkrydder
Dotten Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Herrigud. Dere tar feil alle sammen. Det beste potetgullet er paprika fra Maarud.
Lille Filur Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Lay's med salt.. men det får vi jo ikke her i norge=( Det er så periodeprega her, men maarud med salt og pepper er alltid en slager og bare salt. Må være Maarud begge deler! Noen ganger får jeg skikkelig sug etter noen ganger, men så kjøper jeg en pose og tømmer den og så blir det leeeeenge til neste gang hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå