Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Bor jo ikke langt fra hverandre vi da;) Jeg bor i Fr stad. Men det jeg skulle si var at jeg lurer på om vi fødte på samme føderom.Minnet meg veldig om det samme rommet hihihi. Fødte på ett og lå på ett annet,så jeg husker ikke helt nr.Men det var vinduer ut mot en liten park,også var det badekar der inne...
Kondis som en murstein Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Sniker meg inn på tråden deres jeg, hehe... Tittet innom hjemmesiden din Linn&Skrållan, og visste jeg hadde sett deg før når jeg så bilde av deg ) Også så jeg at du var fra Fredrikstad (jeg også). Aner ikke hvor jeg har deg ifra, men det er jo ikke såååå stor by ;o)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Å nå ble jeg kjempe nyskjerrig...bor du i fr stad å?? Har du hjemmeside???
Kondis som en murstein Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 www.nalle-max.piczo.com www.bebis-i-magen.piczo.com Jepp, bor midt i byen nå... Skal igang med husbygging straks, på Skogstrand... )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ahhh.. Ja det kan godt hende =) Avd fødte du på da?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 hmmm kan ikke si jeg har sett deg;) Hvor jobber du da?? Vi flyttet inn i nytt hus til påske,bygd.Vi bor i oredalen,er jo ikke langt fra Skogstrand det;) Vi er jo like gamle da..hmmmmm
Kondis som en murstein Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg jobber på Kremmerhuset ) Vet ikke hvor jeg har deg fra, men det er ikke fra Mexx tror jeg... Gikk på Seiersten og Christianslund vgs...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Fantasiløs...fødte på b2 Jeg er veninne til en som hetter Trine lise hun gikk på christianslund..kan det være igjennom henne?? Jeg gikk på greåker. Rart...er jo ikke så ofte innom kremmerhuset da;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Du Linn, hva heter firma til typen din?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 Borg Byggmontering Åssen det?? Væææææ blir nesten nervøs jeg hihihihihihi....brått er det mange "kjente" her..
Kondis som en murstein Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Hm, nei tror ikke jeg kjenner noen Trine Lise.. Da vet jeg sannelig ikke. Å, irriterer meg litt, hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Han ligna litt på en som var hos oss og fiksa pipebeslag seh =)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2007 Legg meg gjerne til på msn så kan vi snakkes der begge to;) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå