Gå til innhold

er detnoen som vet va dette er ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 35 og det føles ut som noen har slått meg med ett balltre i skritet + at nå kjennes det ut som om babyen stikker en finger i gjennom meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan beskrive det litt mer? Hvor, f.eks.? Er det kontinuerlig, banker/dunker det, er det andre ting du har merket?

Skrevet

he he bra forklart ;-) men det høres ut som sånn jeg har det. hos meg har ungen gravd seg godt ned i bekkenet og dermed øvet strekk på ligamentene over symfysen. dette har gitt meg mye smerter, hovenhet og ømhet i skrittet. og fordi ungen nå ligger og vrir seg rundt der nede, ganske nært livmorhalsen, så rykker og napper det litt ekstra når hun beveger seg.

Skrevet

hehe, fingeren er ganske så gjennkjennbar for min del i alle fall!! jordmor sa til meg at det var mormunnen som holdt på å modnes - sitter jo og hopper himmelhøyt hver gang det skjer.. :-p

Skrevet

hei takk for svarene j har nettopp fått vite at morhalsen er 1cm igjen av og i dag gikk slimproppen så ennten ka j få når som helst men smtidig gå meg ferdig.

Skrevet

Ja, den beskjeden fikk jeg og. Jeg "ville føde de nærmeste dagene, i hvertfall innen ei uke var gått". Yeah right! Det var for 1 1/2 uke siden, nå går jeg over termindato...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...