ltn :) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 er i uke 35 og det føles ut som noen har slått meg med ett balltre i skritet + at nå kjennes det ut som om babyen stikker en finger i gjennom meg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Kanskje du kan beskrive det litt mer? Hvor, f.eks.? Er det kontinuerlig, banker/dunker det, er det andre ting du har merket?
LilleMy med nr3 Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 he he bra forklart ;-) men det høres ut som sånn jeg har det. hos meg har ungen gravd seg godt ned i bekkenet og dermed øvet strekk på ligamentene over symfysen. dette har gitt meg mye smerter, hovenhet og ømhet i skrittet. og fordi ungen nå ligger og vrir seg rundt der nede, ganske nært livmorhalsen, så rykker og napper det litt ekstra når hun beveger seg.
Spire nr. 5 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 hehe, fingeren er ganske så gjennkjennbar for min del i alle fall!! jordmor sa til meg at det var mormunnen som holdt på å modnes - sitter jo og hopper himmelhøyt hver gang det skjer.. :-p
ltn :) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 hei takk for svarene j har nettopp fått vite at morhalsen er 1cm igjen av og i dag gikk slimproppen så ennten ka j få når som helst men smtidig gå meg ferdig.
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Ja, den beskjeden fikk jeg og. Jeg "ville føde de nærmeste dagene, i hvertfall innen ei uke var gått". Yeah right! Det var for 1 1/2 uke siden, nå går jeg over termindato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå