♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Holdte på å gå skikkelig på trynet i dag=( Men klarte å holde meg oppe, og "kun" vrikke foten!! Den er hoven og litt blå,men sambo vil at vi skal dra ned i tillfelle.. Sikkert fordi jeg stortuter hver gang jeg må på do! (og det er jo ofte nok) Den verker også uansett hvordan jeg har den... Men hva kan de gjøre da? kan vel ikke ta røntgen? Og de har jo seff stengt tlf for dagen, så er så i tvil om vi skal stikke ned eller se hvordan det går=(
varg veum Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 da må du til legevakten i byn.. og der er nok rtg stengt for kvelden så kan like godt vente til i morgen... Regenr med det er ankelen som er skadet og tviler på det er farlig med noertg så langt fra magen... Det jeg vil fram til er at det sikkert er like greit å vente til i morgen eller iallfall ringe inn først
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Jepp er ankelen som er hoven,blå og vond=( Er nok ikke fralig;)men greit å få det sjekket... Ser også for meg marerittet i natt når jeg må komme meg på do=( Er legevakten i sentrum vi har ringt, men de har stengt tlf... Tror du rtg er stengt også da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Ingen som vet? =S Nei, vi får vel reise ned å se hva de sier... Skjedde i formiddag, og nå er jeg hoven ut i tærne... Huff, håper de kan fixe det=D
varg veum Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 legevakten er ikke stengt iallfall..rart de ikke tar tlf...noen måå jo ha vakt...ring igjen.. men jeg knakk fingen for noen år siden og da måtte jeg ned på kveldstid..inn den ambulanseinngangen for vanlige var stengt.. måtte da kommme tilbake neste dag for rtg for det var slått av.. men ble no sydd og lappet sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå