Gå til innhold

Hvorfor valgte dere å få barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med barnefaren i 6 år, samboere i 5 av dem. Vi var vel enige om at vi ville ha barn, men han var vel pådriveren til barn da det skjedde - jeg kunne godt ha ventet ett år eller to til egentlig.

Men da jeg var 3 måneder på vei, fant han plutselig ut at han skulle bli sammen med en av sine unge ansatte istedet, så jeg flyttet. Siden jeg var i 15. uke syns jeg at jeg var såpass langt på vei at jeg ikke kunne/ville ta abort - hadde allerede vært på UL to ganger da.

Idag angrer jeg ikke et sekund - jeg ELSKER den lille sønnen min og ville ikke byttet han bort for alt i verden :-))

Skrevet

Deg står det respekt av! Jeg ble litt rørt jeg da jeg leste innlegget ditt!

Skrevet

Å, fy pokker for en dust! Nå ble jeg litt sint, kjenner jeg!

Jaja, du fikk jo noe veldig bra ut av forholdet da, men sånt gjør man jo bare ikke!

For å svare på spørsmålet, så "valgte" vi det siden ting lå tilrette for det, og vi var glade i hverandre.

Skrevet

Oi, så koselig!

Ikke fordi du ble rørt, da... - nå ble jeg glad :-)

Skrevet

Sant! Jeg fikk det beste jeg kunne fått! :-)

Skrevet

Oj,Det var ikke mye kjekt for deg M81 & Oliwer.

Eg har altid ønsket meg barn og en kveld da vi ikke brukte prev. og hun skulle vert en flekk på lakenet skjedde det, eg var gravid. Vi var da ikke sammen men ble det 2 uker før eg tok testen som viste pos. Eg er 26 og han 27 så tiden var liksom inne og abort er ikke min greie.

Vi er kjempe glad i jenten vår og håper på flere(hvertfall eg)

Skrevet

Fy balle for en drittsekk ex en din er:-(

Så utrolig bra at du valgte å beholde sønnen din, det hadde jeg gjort uten tvil også!

Jeg valgte vel ikke å får barn..hun var ikke planlagt men glad ble selv om forholdet var veldig nytt, vi elsker hverandre fremdeles og har kjøpt hus å hele pakka:-)

Gleder meg allerde til neste mann som vi planlegger i 2008/2009...:-)))

Skrevet

thomas var ikke helt planlagt med gud var velkommen han var angrer ikke sekund elsker gutten min over alt på denne jord kommer til å si opp jobben. gjør alt for den gutten som lyser opp mammas hverdag. er så heldig som har verdens herligste gutt. måtte bare si hvor uendelig glad jeg er i han. gråter snart. huff så dum jeg er. beklager

Skrevet

Du er jo ikke dum! Det er jo bare fantastisk at du er så glad i barnet ditt - morskjærlighet vil jeg kalle det :-)

Jeg forguder også min sønn og er villig til å gjøre alt som står i min makt for at han skal ha det godt :o)

Lykke til!

Skrevet

er så ille å være så mye vekk fra han nå som jeg jobber. så orker ikke det jeg så blir hjemme et år til teller dager. er ikke det samme å jobbe lenger gitt. gjør alt for han.

det gjør nok de fleste for barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...