Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Skal skrive et sånn brev til føden...Siden jeg hadde en tøff fødsel sist som endte med hastesnitt,vil jeg skrive et brev og legge med svangerskap papirene,men hva skriver man i sånne brev,hvordan begynner jeg...uff...ønsker virkelig å føde vaginalt å at dette skal bli en bra fødsel..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Du skriver akkurat det du føler og hva du ønsker skal skje nå
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ikke skrevet brev, men har vært i samtale med fødselslege på sykehuset for det ble hastesnitt sist, og er engstelig for hva som skjer nå
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ok har skrevet brevet nå,eneste jeg ikke vet er hvilken smertestillende jeg vil ha,har lest om mange,men klarer ikke å bestemme meg.vil ikke ha epidural igjen og det har jeg skrevet...uff begynner å få litt nerver nå...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Det går så bra så bare slapp av og snakk med jordmora di. Ungen kommer jo ut den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå